تهران پاتوق

ساخت وبلاگ
سیستم عصبی نیز مانند دیگر ارگان‌های بدن نیاز به توجه و رسیدگی دارد با رعایت نکاتی بسیار ساده می‌توان به آرامش عصبی دست یافت.
تغذیه بر هر عضو بدن تأثیر بسزایی می‌گذارد و حتی می‌توان گفت "سلامت" هر عضو در بدن به تغذیه‌ی سالم بستگی دارد.
یکی از عوامل مهم در "سلامت "سیستم عصبی استفاده از ویتامینهای گروه B است.
کمبود ویتامین B1 باعث اختلال سیستم عصبی و بیماری‌هایی مانند بری بری و گز گز و مور مور بدن و عدم توانایی لمس اشیا می‌شود که با مصرف غلات سبوس دار می توان از این بیماری‌‌ها جلوگیری کرد.

کمبود ویتامین‌های B6 و B12 که باعث اختلالات خلقی، عصبی و گر گرفتگی می شوند و در سلامت سیستم عصبی نقش بسزایی را ایفا می کنند که غلات و حبوبات، جگر و دل و قلوه، شیر و مرغ منابع غنی این ویتامینها هستند.

مصرف امگا 3 در "سلامت" سیستم عصبی کمک کننده است و اختلالات حسی و عصبی را درمان می‌کند که در انواع ماهی‌ها به وفور یافت می‌شود.

کمبود ویتامینD علاوه بر عوارض استخوانی باعث عوارض شناختی نیز در فرد می‌شود که مهمترین آن عدم کار کرد مناسب مغز است که نور آفتاب در درجه‌ی اول بهترین منبع آن است و بعد از آن شیر و مکمل‌ها منابع غنی ویتامین D هستند.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 220 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 4:01

معمولا در فصل امتحانات، دانش آموزان و دانشجویان برای افزایش تمرکز از مقادیر بیشتری شکلات، شیرینی جات و نوشیدنی های صنعتی استفاده می کنند، در حالی که مطالعات اخیر نشان می دهند که افراط در مصرف قند و شکر، فعالیت مغز، حافظه و فرآیند یادگیری را کاهش می دهد.

از طرف دیگر در این تحقیق مشخص شد که اسیدهای چرب امگا- 3 به خنثی کردن این اثر مخرب کمک می کنند.
همان طور که می دانید مصرف زیاد قند و شکر خطراتی همچون دیابت، چاقی، کبد چرب و سرطان را به همراه دارد.
محققان معتقدند که آنچه می خوریم، تفکر ما را تحت تاثیر قرار می دهد. مصرف قند و شکر زیاد به مدت طولانی، توانایی مغز برای یادگیری و به یاد آوردن اطلاعات را کاهش می دهد. بنابراین رژیم های غذایی در زندگی مدرن به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد قند اثرات زیان آوری بر مغز دارند.

یکی از مشکلات تغذیه ای در زندگی ماشینی این است که اغلب افراد به دلیل کمبود وقت از محصولات آماده صنعتی مانند آبمیوه ها استفاده می کنند و این محصولات حاوی مقادیر بالایی قند هستند.

در این تحقیق نشان داده شد که مصرف زیاد قند موجب مقاومت انسولین و در نتیجه کاهش قدرت حافظه می شود. زیرا انسولین در تنظیم سلول های مغز برای استفاده و ذخیره قند جهت تامین انرژی مورد نیاز برای پردازش افکار و عواطف نقش دارد. رژیم غذایی سرشار از قند موجب آزاد شدن انسولین بیشتر و مقاوم شدن سلول ها به این هورمون می شود.

متخصصان توصیه می کنند برای فعالیت و عملکرد مطلوب مغز، مصرف قند، شکر، شیرینی جات، شکلات و آبمیوه های صنعتی را به حداقل برسانید و در مقابل از مقادیر بیشتری اسیدهای چرب امگا- 3 و منابع غذایی آنها مانند ماهی، گردو و تخم کتان استفاده کنید. 

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 189 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 4:01

[تصویر: %D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D...%AF-94.jpg]

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 متولدین فروردین ماه

مشتاقانه به انتظار آینده نشستن برای شما خوشایند است. اما همچنانکه ماه پیشگام شما را تشویق می‌کند تا برای آینده خود خیال پردازی کنید و در رویا بسر ببرید، ممکن است با بی تابی دست و پنجه نرم کنید تا آنجا که دیگر تاب انتظار نداشته باشید. خوشبختانه، پیش بینی شما قبل از اینکه روز به پایان برسد محقق خواهد شد،‌ پس تلاش کنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود لذت ببرید.

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند،‌ اما بهترین کاری که امروز می‌توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد،‌ یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می‌تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است شما حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید، اما که نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. متاسفانه، شما ممکن است دیگران را با احساسات شتاب زده که اشتباه هم هستند به دردسر بیندازید. این به خاطر این است که شما آنقدر سریع واکنش نشان می‌دهید که دوستان و افراد خانواده تان نمی‌دانند در سر شما چه می‌گذرد. چند لحظه جایی بنشینید و چند بارنفس عمیق بکشید و به این ترتیب خود را آرام کنید. اجازه دهید قبل از اینکه دهان تان را برای شکوه و شکایت بگشایید، احساسات تان خود به خود ناپدید شوند.

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 متولدین تیر ماه

امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید‌ و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می‌شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می‌دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می‌کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می‌توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می‌خواهند!

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 متولدین مرداد ماه

شما در این تردید به سر می‌برید که بهترین و عالی ترین ایده‌های خود را تا زمانیکه مطمئن شوید آنها حتما محقق می‌شوند، پنهان کرده و به تاخیر بیندازید. شما نمی‌خواهید که با دیگری مذاکره داشته باشید،‌ به خاطر اینکه دیگران ممکن است ندانند که شما چکار دارید می‌کنید. بلکه می‌خواهید درک و حس عادی خود را قبل از اینکه برنامه‌های خود را عملی کنید بدست آورده تا مجبور نباشید بعدا دوباره به عقب بازگردید و اشتباهات خود را بازبینی کنید.

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز شما در حال تجربه کردن افزایش امواج حس عملگرایی خود باشید که به شما کمک می‌کند تا برای سیاستی که باید برای هفته آینده اتخاذ کنید خوب فکر کنید. شما اکنون فرصت‌های بسیار خوبی دارید چرا که سیاره حاکم شما عطارد مستقیم حرکت می‌کند و املاک و قلمرو از دست رفته خود را باز می‌یابد. به یاد داشته باشید که شما نیاز ندارید که همین الان به این فاصله‌ها غلبه کنید. آهسته و آرام شروع به حرکت کنید و به تدریج سرعت خود را در روزهای آینده افزایش دهید.

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 متولدین مهر ماه

سفر کوچک شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه‌های گذشته خود شده بودید و اکنون بهتر است که به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست که شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق کنید یا آنها را بدست فراموشی بسپارید. زیرکانه ترین سیاست شما اکنون این است که هم قلب و هم عقل تان را برای تصمیماتی که باید در آینده بگیرید، دخیل کرده و از هر دو استفاده کنید.

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 متولدین آبان ماه

با وجود اینکه شما تلاش بسیاری می‌کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید.

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 متولدین آذر ماه

همچنانکه روز آغاز می‌گردد، کارهای بسیار جدی شما نیز شروع می‌شود چنانچه در طول روز می‌فهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه، در تعطیلات گذشته تفریح کرده‌اید و الان آماده‌اید که روی کاری که در دست دارید متمرکز شوید. هر تغییری که لازم است، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به کار شوید چرا که واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع کنید!

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 متولدین دی ماه

دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینکه به نظر می‌رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 متولدین بهمن ماه

امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی که چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، ‌نیز وجود دارد. شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی که در ذهن دارید بازی می‌کنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی که در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده‌اید، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید زیرا که می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.

فال روزانه شنبه 29 اسفند 94 متولدین اسفند ماه

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ‌ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 201 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 4:01

معروفترین دیدنی های آنتالیا

The Most Important Attractions of Antalya

شهر توریستی آنتالیا دارای جاذبه های گرشگری فراوان است . سواحل زیبا و آب و هوای خوب آنتالیا و همچنین هتل ها و مراکز خرید آن گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. شما می توانید علاوه بر لذت بردن از ساحل زیبای مدیترانه از دیدنی های تاریخی آنتالیا هم دیدن کنید .دیدنی های آنتالیا فراوان است و این شهر را به یکی از شهرهای توریستی جذاب در دنیا تبدیل کرده است. در این مطلب شما را با 10 تا از جاذبه های آنتالیا آشنا می کنیم . در تور آنتالیا ما شرکت کنید تا مسافرتی خاطره انگیز برای شما رقم بزنیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

10 تا از دیدنی های معروف آنتالیا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

1.سواحل لارا و کنتیالتی
تعریف سواحل آنتالیا را همه شنیده‌ایم. در خود آنتالیا دو ساحل وجود دارد که یکی از آن‌ها ساحل کنیالتی و دیگری لاراست. ساحل لارا که ترک‌ها به آن «لارا پالجی» می‌گویند، ساحلی بسیار زیبا و تمیز است. اگر به لارا رفتید حتما موتور اسکوتر کرایه کنید و از اسکوترسواری کنار دریا لذت ببرید. ساحل کنیالتی یک پارک آبی هیجان‌انگیز دارد که پر از وسایل و اسباب‌بازی‌های آبی است و خوب است همراه بچه‌ها به اینجا بروید. یک استخر هم دارد که دلفین‌هایش برایتان هنرنمایی می‌کنند. این ساحل همچنین یک شهر کوچک دارد که ماکتی مینیاتوری از ترکیه است و می‌توان تمام دیدنی‌های ترکیه را با اندازه‌ ٢۵ برابر کوچکتر در آن دید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

10 تا از دیدنی های معروف آنتالیا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

2.شهر قدیمی (کلاچی)
خانه هایی به سبک زمان عثمانی با سقف های قرمز وکوچه های سنگفرش شده قرار دارد.که بازسازی شده . یک شهر پر پیج و خم که می توانید در آن قدم بزنید و از نزدیک تاریخ این کشور را لمس کنید. همچنین هتل بوتیک درجه یک، سوغاتی فروشی، گالری هنری و رستوران وجود دارد. کلاچی، جاذبه گردشگری و دیدنی بسیاری دارد. میدان اصلی(کاله کپیسی)، قلعه بزرگ و برج ساعت زیبا در این شهر قدیمی است. همچنین مسجد محمت پاشا، نمای بیرونی بی نظیری را به وجود آورده.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

10 تا از دیدنی های معروف آنتالیا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

3. اسکله قدیمی
اسکله قدیمی آنتالیا، واقع بر روی صخره ها، با تعداد زیادی بوتیک، کافه، بازار و قایق های بادبانی در کنار دریای مدیترانه واقع شده. این اسکله، زمانی مرکز اقتصادی آنتالیا بود. از قرن 2 تا اواسط قرن بیستم، بندر اصلی آنتالیا به شمار می رفت. و تجارت و رفاه رو به این شهر آورد. امروزه این اسکله بهتریم مکان برای خرید است. و همچنین دیدن غروب آفتاب دریای مدیترانه در این اسکله بسیار زیبا و لذت بخش است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

10 تا از دیدنی های معروف آنتالیا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

4. موزه آنتالیا
اگه به تاریخ و فرهنگ ترکیه علاقه دارین، پس این موزه جالب انتالیا رو از دست ندین! این نمایشگاه خیره کننده تمامی آثار تاریخی و زیرزمینی آنتالیا رو به نمایش می گذارد.داخل نمایشگاه با تاریخ ترکیه آشنا می شوید. بخش باستان شناسی موزه، خرابه های مربوط به دوران برنز تا بیزانس رو به نمایش می گذارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

10 تا از دیدنی های معروف آنتالیا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

5. مناره یولی
مناره یولی یکی از متمایز ترین دیدنی های آنتالیا می باشد. که توسط سلطان سلجوقی ” علاءالدین کیکوباد ” ساخته شد. این مناره یه نماد از معماری سلجوقیان است. در اینجا مسجدی متعلق به قرن 14 هست که هنوز هم مورد استفاده قرار میگیرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

10 تا از دیدنی های معروف آنتالیا

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 171 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 22:27

زیباترین اس ام اس سال تحویل عید نوروز 95

پیام تبریک نوروزی اس ام اس عید نوروز 95 اس ام اس تبریک نوروز 95 قشنگ ترین زیباترین بهترین اس ام اس 1395 پیامک عید 95 اس ام اس  اس ام اس تبریک عید نوروز 95 پیامک تبریک عید نوروز 95 اس ام اس های تبریک سال جدید 95 نوروز و سال نو 1395, جملات زیبای تبریک نوروز 95, اس ام اس تبریک سال جدید, جدیدترین پیامک های تبریک نوروز 95, زیباترین SMS های نوروزی. ... جدیدترین اس ام اس‌ها و پیامک‌های تبریک ویژهعید نوروز و سال نو 1395

مجموعه اس ام اس های طنز و رسمی تبریک عید نوروز ۹۵

اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵

[تصویر: sms-nowruz94-www.nazbahar.com_.jpg]

مجموعه اس ام اس های طنز و رسمی تبریک عید نوروز ۹۵

در این مطلب می بینید:

پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز ۱۳۹۵ رو خدمت تمامی شما عزیزان و ایرانیان عزیز سرتاسر جهان تبریک عرض می کنیم

سالی سرشار از شادی و موفقیت و سلامتی براتون آرزومندیم

براتون مجموعه ای از پیامک و اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵ در سبک های طنز ، دوستانه و رسمی رو آماده کردیم

که امیدواریم مورد پسند شما کاربران عزیز قرار بگیره

* * *

اس ام اس رسمی تبریک عید نوروز ۹۵

* * *

لبتان پر خنده / قلبتان از مهر آکنده

دولتتان پاینده / و نوروزتان فرخنده باد..!

**

**

**

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید/واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد

دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید/نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید

تا برایت پیام شادباشی بنویسم

عید نوروز ۹۵ مبارک باد

**

**

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

عیدی است برای تو

نوروز ۹۵ مبارک…

**

**

**

در پرتو الطاف ایزد منان

نوروز فرخنده بر روزگار خرمتان مبارک

و بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان

شکوفه باران باد . . .

**

*زیباترین اس ام اس سال تحویل عید نوروز 95 *

**

نوروز باستانی نوید دهنده بهار زندگانی یادآور شکوه ایران

و یگانه یادگار جمشید را به شما تبریک میگویم

امید که سال جدید برایمان کرداری نیک گفتاری نیک پنداری نیک به ارمغان آورد!

عید نوروز ۱۳۹۵ مبارک

**

**

**

ای صبح فرح افزا نوروز مبارک باد /// ای نکهت شادی زا نوروز مبارک باد

ای خوب و ای یکتا، نوروز مبارک باد /// ای شوق و سرور ما نوروز مبارک باد……!

**

* اس ام اس های طنز و رسمی تبریک عید نوروز ۹۵ *

**

پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم آرامش

به بیداریشان آسایش

به زندگیشان عافیت

به عشقشان ثبات

به مهرشان وفا

به عمرشان عزت

به رزقشان برکت

و به وجودشان صحت عطا بفرما

آمین

سال نو مبارک

**

*زیباترین اس ام اس سال تحویل عید نوروز 95 *

**

بهار با گلهایش و سال نو با امید هایش

این عید با امیدهایش بر تو ای عزیز ترینم مبارک ….

**

**

**

امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت رو ازم خواستن منم بهشون دادم

یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت

سال ۹۵ میان سراغت ….!

عید نوروز ۹۵ مبارک

**

* اس ام اس طنز عید نوروز ۹۵ *

**

بهار بهترین بهانه برای زیستن…

آغاز بهترین بهانه و آغاز بهار بر شما مبارک.. !!!

**

**

**

سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، و سرور

که بهترین هفت سین زندگی است را برای شما آرزومندم…

عید نوروز ۹۵ مبارک

**

* اس ام اس عید نوروز ۹۵ *

**

آنان که هر روز تدارک اردوی آسمانی میبینند ، پر شکوهترین اوقات فراغت را دارند

پرشکوه ترین تعطیلات نصیبتان باد…!

**

**

**

عید حقیقی را کسانی درک میکنند که با یک چشم بر گذشته بگریند

و با چشم دیگر به آینده لبخند بزنند…

سال نو مبارک

**

* اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵ *

**

خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان سال

از گذشته خود افسوس نخورند…….!

#سال نو مبارک

**

**

**

چهار دعای برتر لحظه تحویل سال

اول دعا برای ظهور آن بی مثال

دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال

سوم رسیدن ما به قله های کمال

چهارم تمام جیب ها پر از پول ، اما حلال….!

عید نوروز ۹۵ مبارک

**

* اس ام اس عید نوروز ۹۵ *

**

خودت گفتی وعده در بهار است

بهار آمد دلم در انتظار است

بهار هر کسی عید است و نوروز

بهار عاشقان دیدار یار است….

سال نو مبارک

**

**

**

بـهاران فیض دیگر دارد امسال

هوایش مشک و عنبردارد امسال

عـــــروس قله ای پا میر و بابا

بدامن لعل و گوهر دارد امسال…..

عید نوروز مبارک باد

**

**

**

بـیامد شاهد شیرین نوروز

بنازم سفره ای هفت سین نوروز

زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل

بریزد اشـک مشک آگین نوروز…

نوروز مبارک

**

**

**

عید نوروز را به گلهای یاس بهشت آرزوهایم ،پدر و مادر عزیزم

که عطرشان پایدار ومهرشان ستودنی است

تبریک می گویم ، سال نو مبارک

**

* اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵ *

**

جشن فـــرخنده فـــرودیـن است

روز بازار گـــل و نسرین است

نوروز فرخنده باد

**

**

**

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو…

روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه: «دوستیمون»

**

* اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵ *

**

زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند

نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست

پس نوروز بر تو فرخنده باد!!!

**

**

**

دی شد و بهمن گذشت فصل بهاران رسید

جلوهء گلشن به باغ همچو نگاران رسیـد

بهار ۹۵ مبارک

**

* اس ام اس نوروز ۹۵ *

**

نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم

قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند !!

نوروز ۱۳۹۵ مبارک

**

**

**

سال ۹۵ با تمام ادعاهاش رفیق نیمه راه از آب در اومد امیدوارم

سال ۹۶ مثل اجدادش نارفیق نباشه و با ظهور آقا رفاقت خودش رو ابدی کنه..!

به امید ظهور آقا ، سال نو مبارک

**

* اس ام اس عید نوروز ۹۵ *

**

لحظه ای که سال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی…

کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه…

عید نوروز ۹۵ مبارک

**

**

**

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها

ای تدبیر کننده روز و شب

ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر

حال مارا به بهترین حال دگرگون کن

سال نو ۱۳۹۵ مبارک

**

* پیامک تبریک عید نوروز ۹۵ *

**

خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و پنج لبخند زیبا

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

**

**

**

عید است ولی بدون او غم داریم / عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

ای کاش که این عید ظهورش برسد / اینگونه هزار عید با هم داریم

اللهم عجل لولیک الفرج

سال نو مبارک

+++++++++


مجموعه اس ام اس های طنز و رسمی تبریک عید نوروز 95 - مجله ...
azbahar.com/post/nowruz-sms-congratulations-94
 
اس ام اس تبریک عید نوروز 95 پیامک تبریک عید نوروز 95 اس ام اس های تبریک سال جدید 95 اس ام اس طنز خنده دار ... تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه ... لحظه ای که سال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی…
جدیدترین متن و اس ام اس های خنده دار و تبریک عید نوروز 95
/1392/11/19/latest-sms-greetings-norouz-93/
 
پیام تبریک نوروزی اس ام اس عید نوروز 95 اس ام اس تبریک نوروز 95 پیامک عید 95 اس ام اس ... تو این پست جدیدترین اس ام اس ها و پیامک های مربوط به تبریک عید نوروز سال ۹۵ رو ببینید و بخوانید .... لحظه ای کهسال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی .... تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترینبوسه های عاشقانه.
تصاویر برای زیباترین اس ام اس سال تحویل عید نوروز 95گزارش تصاویر
 
تصاویر بیشتر برای زیباترین اس ام اس سال تحویل عید نوروز 95
اس ام اس رسمی تبریک عید نوروز 95 | نوروز 95
www.promdress95.ir/2016/03/10/اس-ام-اس-رسمی-تبریک-عید-نوروز-95/
 
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زیباتر از واقعیت . ... مجموعه اس ام اس و متن ادبی و رسمی تبریک عید نوروز 1395سال نو می .... تحویل نمیگیرم ، سالی را که بدون حضور تو تحویل
اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال 95 | جدیدترین ...
jadide.ir/اس-ام-اس-زیبا-و-عاشقانه-تبریک-عید-نوروز/
 
اس ام اس عید نوروز 95, ... ساعت دقیق و لحظه تحویل سال ۹۵ – ۱۳۹۵ | روز عید. آرزو دارم نوروزی که ...تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه. عیدی است  ...
اس ام اس و پیامک تبریک عید نوروز و سال نو 1395
www.doostiha.ir/.../اس-ام-اس-و-پیامک-تبریک-عید-نوروز-و-سال-نو-95.ht...
 
۲ روز پیش - ... نوروز و سال نو 1395, جملات زیبای تبریک نوروز 95, اس ام اس تبریک سال جدید, جدیدترین پیامک های تبریک نوروز 95, زیباترین SMS های نوروزی. ... جدیدترین اس ام اس‌ها و پیامک‌های تبریک ویژهعید نوروز و سال نو 1395 ... سال تحویل امسال ساعت 8 خورده ... کارت پستال, زیباترین کارت تبریک, SMS Norouz 1395.
پیامک و اس ام اس تبریک سال نو 95 اس ام اس تبریک عید ...
downloadtitreha.ir/پیامک-و-اس-ام-اس-تبریک-سال-نو-95-اس-ام-اس-تبر/
 
اس ام اس تحویل سال تو لحظه تحویل سال sms تبریک عید ۹۳ sms تبریک نوروز ۹۳ اس ... نوروز ۹۱ ، ۹۲ ، تولدت ، تولدم ، پیوندتان و قدم نو رسیده گالری عکس زیباترین و  ...
اس ام اس تبریک عید نوروز (4) - بیتوته
www.beytoote.com/fun/sms/happy-year4-sms.html
 
تبریک عید اس ام اس عید نوروز پیام تبریک نوروز حاجی فیروز, اس ام اس تبریک عید نوروز,اس ام ... تاسالتحویل تونگام کنی ومن توتنگ شادی کنم؛اون وقت سال تحویلم رو به هیچکی تحویل نمیدم! .... خانم های خوش سلیقه:پذیرایی ویژه و متفاوت در نوروز 95.
اس ام اس پیامک متن تبریک عید نوروز 95 (6) - iranbanou.com
www.iranbanou.com/.../142832-اس-ام-اس-پیامک-متن-تبریک-عید-نوروز...
 
اس ام اس تبریک عیدنوروز،پیام تبریک عید نوروز،اس ام اس نوروز93، ... لحظه ی تحویل سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی ساعت ۲۰و۲۰ دقیقه و ۲۰ثانیه یعنی ۲۰/۲۰/۲۰به وقت ایران.
اس ام اس عید نوروز و پیامک های زیبا به مناسبت سال نو 1 ...
95download2016.ir/2016/03/15/اس-ام-اس-پیامک-زیبا-عید-نوروز-95/
 
۳ روز پیش - اس ام اس تبریک نوروز 95, پیامک تبریک ویژه عید نوروز 1395, جملات ... جدیدترین اس ام اسهای تبریک عید نوروز 95 · زیباترین پیامک های ولادت .... تحویل بهار و مژده بده با احسان خواجه امیری به مناسبت فرا رسیدن سال نو: بهاره …
اس ام اس تبریک عید نوروز 95 | مجله اینترنتی یک نت
www.yeknet.ir/node/745202/اس-ام-اس-تبریک-عید-نوروز-95
 
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک نت اس ام اس تبریک عید نوروز,اس ام اس تبريک سال نو 95,اس ام اس جدید نوروز 95,اس ام ... کاش میتونستم ماهی قرمز تنگ شیشه ای دلت باشم تاسال تحویل تونگام کنی ومن توتنگ ...... در لحظه ای که زیبا ترین ملودی ها ازآسمان جاری است.
پیامک های جالب برای تبریک سال جدید - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › ماشین
 
سلام میشه ازت خواهش کنم سال تحویل بیای خونمون ؟ آخه سبزه خوشگل تر ... عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را نوروز ۹۱ بر شما ... سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند ... دادی مرواد از یادت سال نو و نوروز باستانی مبارک ... دبکا فایل: قول پوتین به نتانیاهو دلیل تاخیر در ارسال اس- ۳۰۰ به ایران · 8 نکته ساده  ...
زيبا ترين اس ام اس هاس تبريک عيد نوروز سال 95
/.../زيبا-ترين-اس-ام-اساس-تبريک-عيد-نوروز-...
 
برچسب ها : mat haye amade baraye tabrike cart postal سال 95 matne rasmi ... سال 95مجموعه اس ام اس هاي تحويل سال سال 95 مجموعه پيامک هاي تبريک عيد نوروز سال 95 ... جملات و متن هایاس ام اس ویژه تبریک عید نوروز ۱۳۹۲ چقدر جای تو خالی ست کناره  ...
اس ام اس بمناسبت جديد تبريك نوروز 95 | خبرخوان - صفحه اصلی
shirin.d89.ir/page-474585.html
 
اس ام اس تحویل سال تو لحظه تحویل سال sms تبریک عید ۹۳ sms تبریک نوروز ۹۳ ... پیامک تبریک به ... جدیدترین اس ام اس های تبریک عید نوروز 95 · زیباترین .
اس ام اس لحظه تحویل سال نو - که
www.irannaz.com/news_detail_7470.html
 
باز باران با ترانه می خورد بر بام خانه ی تنهای ما همه گفتیم عید آمد بوی بهار آمد(ببخشید که ... اگر در نوروز کسی برات اس ام اس لحظه تحویل سال نو .... جدیدترین اس ام اس های تبریک عید نوروز 95 · زیباترین پیامک های ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار  ...
اس ام اس عاشقانه تبریک عید نوروز 94 | سال 94 | ماه محرم 94 ...
norouz94.ir/135/اس-ام-اس-عاشقانه-تبریک-عید-نوروز-94
 
جدیدترین و زیباترین تصاویر روز دنیا · سفر مجازی و ... اس ام اس عاشقانه تبریک عید نوروز ۹۴. 10,197 views; مهر ... سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم ... بیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ای هفت سین نوروز. زچشم ابر .... سال تحویل 95.
اس ام اس و پيامک تبريک عيد نوروز و سال نو 1395
jadid95.rozblog.com/.../اس-ام-اس-و-پيامک-تبريک-عيد-نوروز-و-سال-نو-...
 
۶ ساعت پیش - پیام تبریک عید نوروز باستانی, اس ام اس تبريك سال 95 . ... پیامک نوروز, عید نوروز , بهترین جملات و متون تبریک عید نوروز سال 95, زیباترین ... سال 1395لحظه تحویل سال 1395 هجری شمسی به ساعت رسمی ایران :ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه .
اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال 95 - نمناک
namnak.nasrblog.com/اس-ام-اس-رسمی-و-زیبا-برای-شادباش-و-تبریک-ع...
 
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس رسمی و زیبا برای شادباش و تبریک عید نوروز 95 ... اس تبریک لحظه سال تحویل نوروز 95 , اس ام اس رسمی و اداری تبریک نوروز ۹۵ نوروز 95 , .... ۱ ساعت پیش - عکس نوشته های تبریک زیباترین وجدیدترین متن و عکس تبریک  ...
زیباترین اس ام اس بمناسبت های تبریک سال نو 95 - گالری ...
fun.modenew.com › دسته‌بندی نشده
اس ام اس های رسمی و طنز تبریک عید نوروز ۹۵ (1) – پرشین وی20 فوریه 2016 … اس ام اس ... پیام تبریکعید نوروز باستانی, اس ام اس تبريك سال 95زیباترین اس ..... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه… عید نوروز  ...
اس ام اس تبریک سال 95 | نوروز 95 | یارانه 95 | سال 95 | تقویم ...
noruz95.ir › اس ام اس جدید 95
 
۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیام تبریک نوروزی اس ام اس عید نوروز 95 اس ام اس تبریک نوروز 95 پیامک عید 95 اس ام اس خنده دار عید نوروز ... چهار دعای برتر لحظه تحویل سال / اول دعا برای ظهور آن بی مثال .... تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه.
اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال ۹۵ | نوروز 95 ...
noruz95.ir › اس ام اس جدید 95
 
۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس های زیبا و جدید تبریک عید نوروز سال ۹۵ – ۱۳۹۵. پر شد از بوی گل ... سال تحویل دلم می گیرد با تو تا آخر خط بیدارم. اس ام اس های زیبا و جدید ... تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه. عیدی است برای تو.
جک و اس ام اس بمناسبت عید نوروز 95 | شیک ترین ها
shirin.shictarinha.ir/page-157065.html
 
به مناسبت نزدیکی سال تحویل و خانه تکانی، لطفاً فراموش نفرمایید، اگر خانه دلمان از . ... دانلود اس ام اس جدید تبریک عید نوروز 95 سال 95 /. .... مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه عیدی است برای تو نوروز ۹۵ مبارک…
اس ام اس بمناسبت جديد تبريك نوروز 95 | شیک ترین ها
shirin.shictarinha.ir/page-157063.html
 
دانلود اس ام اس جدید تبریک عید نوروز 95 سال 95 . ... اس ام اس تحویل سال تو لحظه تحویل سال sms تبریک عید ۹۳ sms تبریک نوروز ۹۳ . .... زیباترین اس ام اس های تبریک عید و پیامک های عاشقانه تبریک نوروز سال ۹۳ را در جوک .
بهترین پیامک های تبریک عید نوروز سال 92 - اس ام اس جدید ...
www.joke4u.ir/sms/behtarin-payamak-eyd-norooz-92/
 
بهترین اس ام اس تبریک عید نوروز سال ۹۲ ::. لحظه ای که سال تحویل میشه … ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبای سرخت بمونه… .... و چه زیباتر رستاخیز انسان در این عصر آهن وتباهی.... سایت طراحی سایت شهرزاد تزیین سالاد نوروز 95 زیرنویس نقدستان لوله بازکنی خرید بک لینک پرسپولیس خرید سی سی  ...
اس ام اس و پیامک تبریک عید نوروز95 به دوست :: عید نوروز 95
eidnowruz95.blog.ir/.../اس-ام-اس-و-پیامک-تبریک-عید-نوروز95-به-دوس...
 
۲ روز پیش - اس ام اس عید نوروز 95, اس ام اس تبریک نوروز 95 , پیامک عید 95, اس ام اس خنده دار عید نوروز 95 ... تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه .... لحظه ای که سال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی.
سبد بلاگ | اس ام اس پیامک تبریک عید نوروز سال نو 1395 ...
sabad-blog.ir/.../اس+ام+اس+و+پیامک+تبریک+عید+نوروز+و+سال+نو+139...
 
۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - جدیدترین اس ام اس‌ها و پیامک‌های تبريک ویژه عيد نوروز و سال نو 1395 ... نوروز 95 جملات زیبای تبريک نوروز 95 زیباترین SMS های نوروزی زیباترین پیام .... لحظه دقیق با ساعت و دقیقه و ثانیه تحویل سال 95 امسال سال میمون 1395.
اس ام اس های جدید تبریک تحویل سال نو - تالاب
www.talab.ir/sms/congratulations/new-year-sms-new-tyryk.html
 
سال نو مبارک گلم. اس ام اس های جدید تبریک تحویل سال نو. باز باران با ترانه می خورد بر بام خانه آمد آن روز بارانی گفت كه آمد روز عید گفت هر لحظه تنها مانده در این شب  ...
اس ام اس تبریک لحظه سال تحویل نوروز 95 - پیکس لاو
pixlove.ir/tag/اس-ام-اس-تبریک-لحظه-سال-تحویل-نوروز-95
 
اس ام اس رسمی و زیبا برای شادباش و تبریک عید نوروز 95 اس ام اس تبریک عید نوروز 95 اس ام اس ...نوروز 95 پیام تبریک عید نوروز سال 95 - جدید…,اس ام اس تبریک لحظه سال تحویل نوروز 95,پیکس لاو. ...زیباترین اس ام اس عاشقانه, 6, 59, amitistech.
جدیدترین متن و اس ام اس های خنده دار و تبریک عید نوروز 95 ...
aramesh-rzb.blogtez.tk/download/post/210637.html
 
کاش میتونستم ماهی قرمز تنگ شیشه ای دلت باشم تاسال تحویل تونگام کنی ومن توتنگ شادی کنم؛اون ... متن های زیبا برای تبریک سال نو ,اس ام اس عيد,اس ام اس تبریک,اس ام اس نوروزی,اس م . ... زیباترین پیامک های ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار.
اس ام اس تبریک سال نو و عید نوروز 93 - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_27790.html
 
اس ام اس تبریک سال نو و عید نوروز 93 بهار بهترین بهانه برای اغاز و اغاز بهترین بهانه برای زیستن آغاز بهار بر شما مبارک. ... خوش اندام ترین و زیباترین زنان هالیوود ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبای سرخت بمونه… ..... علی دایی و خواننده مشهور و هنرمند زن (عکس) · جدیدترین مدل کفش عروس درسال 95 · افراد  ...
نوروز 95 | جدیدترین های سال 95 | دانلود 95 | برترین های نت
nowruz95.shiektarinha.ir/
 
اس ام اس ادبی و رسمی تبریک عید نوروز, اس ام اس تبریک نوروز اداری, اس ام اس رسمی تبریک نوروز, جملات تبريك عيد نوروز, زیباترین تبریک عید نوروز, تبریک سال ...
اس ام اس جديد 95 - اس ام اس عید نوروز - اس ام اس جدید 93 - Blogfa
smskhooneh.blogfa.com/category/105
 
اس ام اس جديد 95 - اس ام اس عید نوروز - اس ام اس,اس ام اس جديد,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس خنده دار,اس ام اس غمگين,اس ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبای سرخت بمونه….... تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه
اس ام اس تبریک نوروز 95 پیام تلگرام مخصوص عید نوروز ...
www.forums.tehranpatogh021.ir/Thread-اس-ام-اس-تبریک-نوروز-95-پیا...
 
۸ ساعت پیش - نوروز 95 جملاتتبریک سال نو 1395 جملات و متون تبریک مخصوص عید . ... اس ام اس هایعید نوروز و پیامک های زیبا به مناسبت سال نو 1 فروردین 95 ... زیباتر از واقعیت ..... اس ام اس تبریک لحظهسال تحویل نوروز 95 | دانلود سریال 94
دانلود جدیدترین اسمس های عید نوروز سال جدید 95
jadid95.ir/دانلود-جدیدترین-اسمس-های-عید-نوروز-سال.html
 
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس تحویل سال تو لحظه تحویل سال sms تبریک عید ۹۳ sms تبریک نوروز ۹۳اس ام اسزیباترین و جدیدترین مدل لباس عروس های ۲۰۱۶ و ۹۵٫ ۲۵  ...
اس ام اس جديد تبريک سال نو 1395 - فندق
fandoq.cofeblog.ir/post/14192
 
... لباي سرخت بمونه. 2 . اس ام اس تبریک سال نو , ویژه تحویل سال(5) - بیتوته .... متن و اس ام اس زیبا تبریکعید نوروز 95 | Text and SMS greeting beautiful ... اس ام
اس ام اس جدید تبریک عید نوروز 95 | اس ام اس های عید نوروز - جزقل
jezghel.com/fun/happy-eid-sms/new-sms-noruz-95
 
اس ام اس جدید تبریک عید نوروز 95,اس ام اس عید نوروز 95,اس ام اس تبریک سال نو 95,جدیدترین اس ام ...را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. ..... بهترین وزیباترین هدیه برای کسی که دوستش دارید.
اس ام اس تبریک لحظه تحویل سال نوروز 95 | دانلود سریال 94
model2016-photo.ir/2016/.../اس-ام-اس-تبریک-لحظه-تحویل-سال-نوروز-9...
 
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس تبریک عید نوروز,اس ام اس تبريک سال نو 95,اس ام اس جدید نوروز 95,اس ام اس جدید .... اگر در نوروز کسی برات اس ام اس لحظه تحویل سال نو شیشه می … ...... ۳ روز پیش –زیباترین اس ام اس های تبریک عید نوروز، متن های زیبا برای  ...
اس ام اس تبریک عید نوروز سال 95 - فان پاتوق
www.funpatogh.com/95-holiday-greetings-text-sms-new-year.html
 
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس تبریک عید نوروز سال 95 ... زیباترین تبریک عید نوروز. زلال ترین ... اگر لحظه تحویل خواب ماندم ، بیا داخل ، کسی نیست ؛ بیدارم کن ! اس ام  ...
اس ام اس تبریک لحظه تحویل سال نوروز 95 | زد ایکس ان
www.zxn.ir/اس-ام-اس-تبریک-لحظه-تحویل-سال-نوروز-95.html
 
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس تبریک عید نوروز,اس ام اس تبريک سال نو 95,اس ام اس جدید نوروز 95,اس ام اس جدید ... اگر در نوروز کسی برات اس ام اس لحظه تحویل سال نو شیشه می … ...... 3 روز پیش –زیباترین اس ام اس های تبریک عید نوروز، متن های زیبا برای  ...
اس ام اس تبریک عید نوروز1395 | مدل جدید 95 | عکس بازیگران ...
nowruz95-model2016.ir/2016/02/04/اس-ام-اس-تبریک-عید-نوروز1395/
 
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس عید نوروز 1395 | نوروز 95 | یارانه 95 | سال 95 | تقویم … .... اس ام استبریک عید نوروز ,لحظه تحویل سال1395,لحظه تحویل سال95,تحویل سال1395,عید نوروز1395 ..... زیباترینمتون، اس ام اس و پیامک تبریک ویژه نوروز سال
اس ام اس تبریک سال نو 95 با متن های زیبا و دوستانه - آرگا
arga.ir › سرگرمی
 
۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مجموعه جدید و متنوع انواع اس ام اس تبریک سال نو 95 زیبا و خواندنی و انواع پیامک های تبریک عید نوروز ... اس ام اس تبریک سال نو ۹۵ و پیام تبریک عید نوروز جدید : ... اون وقت سال تحویلم رو به هیچکی تحویل نمیدم! ... زیباترین اس ام اس های عاشقانه جدید و رمانتیک 362 بازدید; اس ام اس معذرت خواهی جدید و تاثیر گذار 361  ...
اس ام اس نوروز 95 جدید و خواندنی - ســـــــرگــرمـــی روز
guilan1390.blogsky.com/1394/11/15/post-1311/
 
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - براتون مجموعه ای از پیامک و اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵ رو آماده کردیم. که امیدواریم مورد ... تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه عیدی است برای ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه. مهمون لبای  ...
اس ام اس های جدید تبریک عید نوروز 95 | نکا وان موزیک
neka1music.ir/اس-ام-اس-های-جدید-تبریک-عید-نوروز-95.html
 
۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس جدید ۹۴ – اس ام اس رسمی تبریک نوروز سال ۹۵ ... پیامک عاشقانه جدید تبریک عید نوروز بهار اس ام اس نوروز سال تحویل,پیامک های .... Mar 20, 2015 – جدیدترین و زیباترینمتون و پیامک های تبریک به مناسبت سال نو ۱۳۹۴ … اس  ...
اس ام اس عید نوروز
sms.mida-co.ir/sms/tag/%20اس%20ام%20اس%20عید%20نوروز
 
سال نو مبارک. ****اس ام اس رسمی تبریک نوروز 95 **** .... و هر سال ستاخیزی دیگر را تجربه می کنیم و چهزیباتر رستاخیز انسان در این عصر آهن وتباهی. ---اس ام اس متن  ...
اس ام اس تبریک رسمی عید نوروز 95 - سری 2 - نمناک
namnak.com/28024-اس-ام-اس-تبریک-عید-نوروز.html
 
اس ام اس های رسمی و طنز تبریک عید نوروز 95. چهار دعای برتر لحظه تحویل سال / اول دعا برای ظهور آن بی مثال دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال / سوم رسیدن ما به قله های کمال
اس ام اس و پیامک تبریک عید نوروز95 به دوست
srchstar.ir/blg/eidnowruz95/1458123207j2622
 
اس ام اس و پیامک تبریک عید نوروز 95 به دوست , اس ام اس و پیامک عاشقانه عید نوروز 95 به پدر مادر, اس ام اس و پیامک ... تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه .... لحظه ای که سال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی
مجموعه اس ام اس های طنز و رسمی تبریک عید نوروز 95 اس ام اس ...
maralfun.ir › گوناگون
 
پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز ۱۳۹۵ رو خدمت تمامی شما عزیزان و ایرانیان عزیز ... براتون مجموعه ای از پیامک و اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵ در سبک های طنز ، دوستانه و رسمی رو آماده کردیم ... تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه ... لحظه ای که سال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی…
اس ام اس عید نوروز 95 - اس ام اس جدید 94
www.amirfb.ir/tag/اس-ام-اس-عید-نوروز-95
 
و چه زیباتر رستاخیز انسان در این عصر آهن وتباهی ... باتبریک سال نو عاقبت زمستان رفت و رو سیاهیش برای ما موند ... اس ام اس تبریک عید نوروز سال نو ۹۳ .... سبد ستاره چیده ام تکه ای از ماه را و یک شاخه نیلوفر سال تحویل میشود و من برایت لبخند میزنم.
اس ام اس های رسمی و اداری برای عید نوروز 95 - کانال تلگرام
www.wixchat.ir/post/88
 
۱۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متن آماده کارت پستال سال نو متن تبریک نوروز برای دوستان متن های آماده ... عید نوروزمرکز اس ام اس های نوروز ۹۵ مسیج سال تحویل مسیج عید نوروز مسیج .... و هر سال ستاخیزی دیگر را تجربه می کنیم و چه زیباتر رستاخیز انسان در این  ...
اس ام اس رسمی تبریک عید نوروز 95 | جستجو | بیابلاگ
byablog.ir/list/اس+ام+اس++رسمی+تبریک+عید+نوروز+95.html
 
اس ام اس های جدید تبريک سال نو و نوروز - بیتوتهwww.beytoote.comسرگرمیاس ام اس های ... عيد کارت پستال عيد نوروز 94 عکس های نوروز 94 تحویل سال نوروز 94 اس ام اس نوروز 94 ... گالری زیباترین عکس ها و والپیپر های تبريک سال نو و نوروز سال ۹۵
اس ام اس تبريک عيد نوروز 95 - مطالب داغ
fraboy.rozanak.ir/news/280031
 
اس ام اس زيبا و عاشقانه تبريک عيد نوروز سال 95 | جديدترين ها در سايت ... jadide.ir ساعت دقيق و لحظهتحويل سال ? ... اس ام اس پيامک جديد تبريک عيد نوروز 95 ، اس ام اس سال نو ، پيام تبريک سال نو ، پيامکنوروزي ، اس ام اس نورز 95. ..... تبريک نوروز اداري, اس ام اس رسمي تبريک نوروز, جملات تبريك عيد نوروز, زيباترين تبريک عيد .
اس ام اس تبریک عید نوروز سال 95 | ســــــــرگرمی خـــــــــنده
www.me-gem.ir/اس-ام-اس-تبریک-عید-نوروز-سال-95/
 
۶ روز پیش - اس ام اس تبریک عید نوروز سال 95 ... زیباترین تبریک عید نوروز. زلال ترین ... اگر لحظه تحویلخواب ماندم ، بیا داخل ، کسی نیست ؛ بیدارم کن ! اس ام  ...
زیباترین جمله های تبریک عید نوروز 95 | ملی کمپ
melicamp.com/among-the-most-beautiful-eid-nowruz-95/
 
دسته بندی :اس ام اس, اس ام اس تبریک, اس ام اس نوروز 95, نوروز 95 ... تاسال تحویل تونگام کنی ومن توتنگ شادی کنم؛اون وقت سال تحویلم رو به هیچکی تحویل نمیدم!
اسمس پیامک های جدید تبریک سال نو عید نوروز 95
a4-fran3.ir › اس ام اس › اس ام اس مناسبتی
 
۵ روز پیش - و اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵ در سبک های طنز ، دوستانه و رسمی ... تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه عیدی است برای تو ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه… عید نوروز ۹۵  ...
اس ام اس تبریک سال نو و عید نوروز - تاپ ناز
www.topnaz.com › ... › اس ام اس، اس ام اس عاشقانه خنده دار sms دلتنگی
 
۱ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اس ام اس سال نو, اس ام اس سال جدید, پیامک نوروزی, پیامک عید نوروز, sms. ...مجموعه ای کامل از اسمس sms های تبریک عید نوروز و تحویل سال نو میلادی.
اس ام اس سیزده بدر ۹۵ - سال 95 - مطالب محبوب
shirin.blogro.ir/news/996.html
 
۶ روز پیش - اس ام اس سیزده بدر سال 95 + 1395 sms 13 bedar سال 95. /. ... مجموعه اس ام اس های طنز و رسمی تبریک عید نوروز 95 - مجله .
تبریک عید نوروز 95 با این اس ام اس ها - سایت تفریحی کمپین
www.campin.ir › اس ام اس جدید › اس ام اس تبریک
 
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عید نوروز سال 1395 را میتوان غیر حضوری تبریک گفت و شما از اولین کسانی باشید کهعید را تبریک میگویند.چند اس ام اس در خصوص عید نوروز را در ادامه خواهید خواند. ... جملات تبريك عيد نوروز، زیباترین تبریک عید نوروز. تبریک سال نو ... اگر لحظه تحویل خواب ماندم ، بیا داخل ، کسی نیست ؛ بیدارم کن ! اس ام اس  ...
اس ام اس های قشنگ تبریک سال نو - ايراني 2016-95
www.faryah.info/2016/03/02/اس-ام-اس-های-قشنگ-تبریک-سال-نو/
 
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس های ناب تبریک سال نو ، جوک و اس ام اس مخصوص عید ۸۹ – جدیداس ام... تبریک عید 89 ، اس ام اس دعا ، اس ام اس دعا مخصوص تحویل سال 89 ، اس ام اس … .... زیبا ترین اس ام اس هاس تبریک عید نوروز 89 ، سری جدید اس ام اس های تبریک  ...
اس ام اس تبریک عید 95 – مجله سرگرمی تفریحی 98 هات
www.98hot.ir/اس-ام-اس-تبریک-عید-95/
 
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال ۹۵ | جدیدترین ها … ... تبریک عید نوروز,متن قشنگ تحویل سال,مسیج باحال در مورد عید نوروز,استاتوس خنده دار ... جدیدترین و زیباترین اس ام استبریک عید فطر را در نمناک جستجو کنید.
اس ام اس عید نوروز 1395 - اس ام اس عید نوروز - جدید ترین مطلب
smseshghiha.me-fun.ir/page-173950.html
 
نوروز ,تبریک ,مبارک ,پیام ,بهار ,تحویل ,تبریک نوروز ,نوروز پیام ,پیام تبریک ,نوروز مبارک ,نوروز 1395 ,پیام تبریک نوروز ... اس ام اس نوروز مبارک باد - اس ام اس تبریک سال 95 - 1395 ..... تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه.
مجموعه اس ام اس و پیام تبریک کریسمس سال مرجع کامل عکس ...
www.sepidestan.ir/مجموعه-اس-ام-اس-و-پیام-تبریک-کریسمس-سال-مرجع-ک...
 
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گلچین زیباترین اس ام اس های کریسمس سال 2016 ... کریسمس و سال نو 2016 ... اس ام اس های زیبا و جالب جدید 2016 - ایرانی 2016-95 ... سال نو متن های تبریک برای نوروز 94 متن های رسمی تبریک عید 94 مجموعه اس ام اس ... مجموعه اس ام اس و .... Nowruz 1395/2016 Tahvil Sal | ساعت و روز تحویل سال | نوروز ۱۳۹۵. اس ام اس  ...

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 216 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 22:27

مدل ست لباس و تیپ دخترانه پسرانه فروردین بهاره 95

مدل مانتو های مجلسی و کتی مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-1.jpg]
سری سوم مدل مانتو های مزون نفیس زعفرانیه با مدل های مانتو کتی مانتو مجلسی و بلنددر این مطلب بینید.
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-3.jpg]
سری سوم مدل مانتو های مجلسی و کتی مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-2.jpg]
سری سوم مدل مانتو های مجلسی و کتی مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-4.jpg]
سری سوم مدل مانتو های مجلسی و کتی مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-5.jpg]
مدل مانتو کتی مزون نفیس
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-6.jpg]
مدل مانتو های ۹۵
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-7.jpg]
 مدل مانتو های مجلسی و کتی مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: m-m-n-amazing-ir.jpg]
 مدل مانتو های زنانه و دخترانه مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-8.jpg]
 مدل مانتو های مجلسی و دخترانه مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-13.jpg]
 مدل مانتو های زنانه و دخترانه مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-12.jpg]
مدل های مانتو کتی و مانتو مجلسی
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-11.jpg]
 مدل مانتو های زنانه و دخترانه مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-10.jpg]
 مدل مانتو های زنانه و دخترانه مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-9.jpg]
مدل مانتو زنانه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-14.jpg]
مدل مانتو ۲۰۱۶
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-15.jpg]
 مدل مانتو های زنانه و دخترانه مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-16.jpg]
مدل مانتو نوروز ۹۵
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-17.jpg]
مدل مانتو بلند مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-18.jpg]
مدل مانتو نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-23.jpg]
 مدل مانتو های زنانه و دخترانه مزون نفیس زعفرانیه
[تصویر: mato-nafis-amazing-ir-22.jpg]

سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-53.jpg]
 از موضوع مدل لباس ، سری دوم مدل های کفش های اسپرت مردانه و پسرانه و زنانه و دخترانه رو از برندهای معروف تولید کفش رو در این پست ببینید.
 [تصویر: s-model-amazing-ir-43.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-44.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-45.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-46.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-51.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-50.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-55.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-56.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-54.jpg]
[تصویر: s-model-amazing-ir-80.jpg]
مدل شلوار جین با کفش
[تصویر: s-model-amazing-ir-49.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-48.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
 [تصویر: s-model-amazing-ir-52.jpg]
مدل کفش ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-47.jpg]
[تصویر: s-model-amazing-ir-62.jpg]
[تصویر: s-model-amazing-ir-58.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-64.jpg]
[تصویر: s-model-amazing-ir-59.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-65.jpg]
[تصویر: s-model-amazing-ir-60.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-61.jpg]
سری دوم کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-41.jpg]
[تصویر: s-model-amazing-ir-71.jpg]
[تصویر: s-model-amazing-ir-76.jpg]
کفش اسپرت
[تصویر: s-model-amazing-ir-75.jpg]
مدل کفش های اسپرت پسرانه و دخترانه شیک ۹۵ – ۲۰۱۶
[تصویر: s-model-amazing-ir-74.jpg]
[تصویر: s-model-amazing-ir-69.jpg]
[تصویر: s-model-amazing-ir-73.jpg]
مدل کفش های اسپرت
[تصویر: s-model-amazing-ir-72.jpg]
کفش اسپرت جدید
[تصویر: s-model-amazing-ir-67.jpg]
 [تصویر: s-model-amazing-ir-78.jpg]
مدل کفش اسپرت
[تصویر: s-model-amazing-ir-79.jpg]
[تصویر: s-model-amazing-ir-68.jpg]
کفش اسپرت مردانه

[تصویر: 119644_791.jpg]مدل لباس اسپرت بهاره 95
 
[تصویر: 119645_956.jpg]مدل لباس اسپرت بهاره 95
 
[تصویر: 1278941272-parsnaz-ir.jpg]مدل لباس اسپرت بهاره 95
 
[تصویر: spring-and-summer-menswear-4.jpg]مدل لباس اسپرت بهاره 95
 
[تصویر: 1234.jpg]مدل لباس اسپرت بهاره 95
 
[تصویر: 16746-1.jpg]مدل لباس اسپرت بهاره 95
 
[تصویر: 555561_8RAJnQZc.jpg]مدل لباس اسپرت بهاره 95
 
[تصویر: %D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8...B%B5-3.jpg]مدل لباس اسپرت بهاره 95
 
[تصویر: 16746-7.jpg]مدل لباس اسپرت بهاره 95
 
[تصویر: Model-sunny-Amazing-ir-16.jpg]مدل لباس اسپرت بهاره 95
 
[تصویر: www-rozmod-ir-lebas-mardaneh-634-5.jpg]مدل لباس اسپرت بهاره 95
 
[تصویر: spring-and-summer-menswear-5.jpg]

مدل لباس اسپرت بهاره 95

  • مدل جدید لباس اسپرت مردانه بهار 94 رنگ سال 94
    y2y.rozblog.com/tag/مدل-جدید-لباس-اسپرت...
    مدل لباس مردانه و پسرانه, مدل لباس ... مدل لباس بهاره دخترانه ... ست لباس دخترانه شیک. مدل ...
  • مدل مانتو روسری نوروز 95 شلوار و کفش بهار 1395 عکس تیپ
    newmodel2016photos95.blog.ir/1394/11/29/مدل-مانتو...
    ... تیپ دخترانه مجلسی فروردین 95 تصاویر مد سال تصاویر برای مدل مانتو روسری نوروز 95 شلوار و ...
  • مدل لباس و تیپ بهار مردانه عید نوروز 94 - دانلود …
    downloadsoftha.blogsky.com/1393/11/14/post-680/مدل-لباس-و...
    مدل لباس زنانه,مدل لباس دخترانه,تیپ ... 92,مدل ست لباس دخترانه ... و مدل لباس پسرانه ...
  • مدل لباس بهاره جدید - hastiblog.rozblog.com
    hastiblog.rozblog.com/post/381/مدل-لباس-بهاره-جدید...
    ... تصاویر تصاویر بیشتر برای مدل لباس بهاره جدید جدیدترین مدل لباس بهاره دخترانه ...
  • مدل کفش هی دخترانه بچه گانه عید 95 | نوروز 95
    www.newphoto95.ir/2016/01/28/مدل-کفش-هی-دخترانه...
    مدل کفش دخترانه و مدل کفش پسرانه ... مدل لباس بهاره دخترانه ... عید 95 · ست لباس دخترانه.
  • مجله زیبایی لایت مد,سرگرمی,اس ام اس,مدل,دکوراسیون,آرایش و
    litemode.ir
    ... کفش کتانی پسرانه و مردانه 95 ... مدل ست لباس راحتی مادر و دختر ... مدل لباس بهاره دخترانه ...
  • مدل لباس, آرایش, خودآرایی, فشن, مدل لباس مجلسی, لباس
    aroos1.mihanblog.com/page/3
    سایتی متفاوت سایت مدل لباس و آرایشی عروس ! زیر نظر : Moding.ir فروش جدیدترین مدلهای لباس زنانه و ...
  • گالری عکس جدیدترین مدلهای لباس شیک زنانه و دخترانه - مدل
    m401.mihanblog.com/extrapage/343
    انواع مدلهای جدید لباس پسرانه و دخترانه ... و دخترانه 94 و 95 ... تیپ و مدل لباس ...
  • گالری مدل لباس مجلسی|مدل لباس عروس
    lebas7.mihanblog.com
    ... سارافون دخترانه,مدل لباس 2015,مدل ... مدل موی پسرانه. ... و ترفندهای آرایشگری ست کردن ...
  • مدل لباس عروس - modna.mihanblog.com
    modna.mihanblog.com
    ... مدل لباس عروسی دخترانه ... مدل کفش های بهاره (۲۰۱۳) مدل های لباس ... مدل ست کردن کیف و کفش ...
  • مدل های جدید ست لباس مجلسی تابستان 94
    feedkhoon.rozblog.com/post/23861
    جدیدترین مدل لباس بهاره دخترانه ... ست مدل لباس های دخترانه و ... مدل ست لباس کودک پسرانه 94 ...
  • مدل لباس پسرانه - modimage.mihanblog.com
    modimage.mihanblog.com
    ... مدل لباس پسرانه 94 , 95 ... ست لباس شیک دخترانه; مدل ... مدل دامن مجلسی زنانه و دخترانه; مدل لباس ...
  • مدل لباس دخترانه
    modsaz.mihanblog.com/page/2
    ... مدل لباس دخترانه ... مدل لباس عروس فروردین ... زیبا ترین عکس ها از بهاره رهنما; مدل ست کت و ...
  • جدیدترین مدل کفش پسرانه و مردانه بهاری 95 | …
    www.nazdoone.com/77929/model-kafsh-pesarane-va-amrdane-bahari-95
    ... جدیدترین مدل کفش پسرانه بهاری 95 را ... مدل لباس مجلسی و ... ست شورت و سوتین دخترانه ...
  • ست های بهار 95 برای خانم های شیک پوش
    https://www.webgardha.com/469148/ست-های-بهار-95...
    ست های بهار 95 برای خانم ... خود خداحافظی و لباس های خنک بهاره را ... مدل کیف دخترانه به ...
  • مدل کتانی های اسپرت ویژه نوروز 95 | مدل جدید 95 | …
    modelmanto95.ir/2016/01/28/مدل-کتانی-های-اسپرت...
    ... مدل های جدید مانتو اسپرت دخترانه و زنانه 95مدل ... پسرانه مدل ست لباس ... تیپ-ترین-بچه-سال-95.
  • ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 95 - (دخترانه 3-8 …
    www.khabaewss.ir/post/2193
    مدل شلوار 1395-95; مدل شلوار95-96-2017; ست لباس ... دخترانه و پسرانه. مدل تیپ ... بهاره سال ۹۴ ... مدل لباس ...
  • جدیدترین مدل های ست لباس زمستانی ۹۵ :: تهران …
    tehrannews.blog.ir/1394/06/05/جدیدترین-مدل-های-ست...
    مدل ست لباس پاییز و زمستان 95. لباس های ۹۵. مدل ست ... پسرانه,مدل لباس ... دخترانه و ... مدل لباس ...
  • مدل های کت و شلوار مردانه جدید و شیک ترک
    www.shir2mod.ir/...
    ... مدل لباس پسرانه و مردانه اسپرت عید نوروز 1394 مدل های ست و لباس ... لباس مجلسی دخترانه عید 95 ...
  • مدل های مانتو اسپرت ایرانی دخترانه و زنانه 95 عید
    new95.rozblog.com/post/281/...
    ... اسپرت ایرانی دخترانه و زنانه 95 عید تصاویر ... دخترانه و زنانه 95 مدل های مانتو ...
  • تیشرت و پیراهن جدید عید نوروز سال 95 | دانلود جدید 95
    dlnew95.ir/تیشرت-و-پیراهن-جدید-عید-نوروز...
    مدل لباس مردانه و پسرانه, ... شیک ترین تیپ دخترانه برای عید نوروز ... مدل ست کیف و کفش ...
  • جدیدترین لباس های مجلسی کوتاه زنانه و دخترانه 2016-95
    jigili1.net/جدیدترین-لباس-های-مجلسی-کوتاه...
    ... 2016-95 , لباس زنانه کوتاه ,مدل لباس ... و پسرانه; مدل ... و دخترانه; ست لباس ...
  • مدل کیف زنانه و دخترانه - lfc94.rozblog.com
    lfc94.rozblog.com/tag/مدل+کیف+زنانه+و+دخترانه
    جدیدترین مدل لباس بهاره دخترانه ... (پسرانه و دخترانه d&g) ... مدل های ست لباس زنانه و دخترانه ...
  • مدل لباس دخترانه ۲۰۱۵ | مدل لباس دخترانه ۱۳۹۴
    irmatlab.rozblog.com/post/164
    ... مدل لباس دخترانه ... مدل ست لباس مجلسی ترک زنانه و ... مدل های دخترانه | مدل های پسرانه.
  • جدیدترین عکس مدل کت و دامن اسپرت دخترانه
    lfc94.rozblog.com/post/2522
    عکس مدل لباس زنانه و دخترانه برای فصل ... (پسرانه و دخترانه d&g) ... زمستانه ست لباس زنانه مد مدل ...
  • مدل لباس بچه گانه پسرانه بهاری 2015 بهار 94
    a.downloadfreenew2.com/2015/04/07/مدل-لباس-بچه-گانه...
    ... بچه گانه پسرانه بهاره 94 مدل لباس ... پسرانه و دخترانه مدل لباس ... و یاه ست Gem Travel ...
  • دخترا و پسرای باکلاس کلیک کنن+تیپ جدید ناناز خوشگل 95
    newdownload95.rozblog.com/1394/11/18/107/new-model-95.html
    جدیدترین مدل لباس دخترانه ست در سال 95... لباس حریر و شاد بهاره ... و دخترانه سال 95 مدل لباس ...
  • جیگیلی - جدیدترین عکسهای بازیگران , مدلهای لباس
    jigili1.net
    ... پیراهن گیپور جدید زنانه و دخترانه , لباس های ... و پسرانه; مدل ... و دخترانه; ست لباس ...
  • مدل های جدید ست لباس مجلسی تابستان 94
    pmc2015.rozblog.com/post/456
    جدیدترین مدل لباس بهاره دخترانه ... مدل ست لباس کودک پسرانه 94 2015 ... و دخترانه مدل 95 و ...
  • ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 95 -( دخترانه زیر1 …
    www.khabaewss.ir/post/1524
    ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 95 - ... ژورنال مدل لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه زنانه مردانه ...
  • مدل جدید مانتو زنانه و دخترانه برند پارمیس 94 - …
    downloadsoftha.blogsky.com/1393/11/15/post-1010
    مدل جدید مانتو پارمیس مدل مانتو بهاره 94 مدل ... تیپ و مدل لباس شما ست ... ست دخترانه و پسرانه ...
  • مدل های ست پالتو و پوتین زمستانی زنانه ۲۰۱۶ :: …
    tehrannews.blog.ir/1394/06/03/مدل-های-ست-پالتو-و...
    ... ست لباس زمستانی دخترانه 95, ... مدل کت و پالتو پسرانه ... پسرانه ۲۰۱۴ · مدل لباس و تیپ ... ست ...
  • گالری عکس های مدل لباس زنانه و دخترانه جدید ، مجلسی و
    i2i.rozblog.com/tag/گالری-عکس-های-مدل-لباس...
    مدل لباس بهاره دخترانه ... متنوع ترین های لباس زیر مردانه و پسرانه,مدل لباس ... مدل ست لباس ...
  • مدل جدید لباس اسپرت مردانه بهار 94 | برترین های …
    berozmatlab.shiektarinha.ir/list/...
    ... گالری عکس های ست مدل لباس ... مدلهای-لباس-بهاری-مردانه95 ...تیپ ... مردانه و پسرانه , مدل لباس ...
  • مدل های تیپ اسپرت مردانه و تیپ اسپرت پسرانه شیک و
    baelm.ir/مدل-های-تیپ-اسپرت-مردانه-و-تیپ...
    ... بهاره, تیپ ... و زیبایی ، پوشاك مدل لباس مجلسي مدل مو مدل مانتو زنانه و دخترانه مدل های تیپ ...
  • گالری عکس جدیدترین مدلهای لباس شیک زنانه و دخترانه
    m401.mihanblog.com/post/category/4
    جدیدترین مدلهای ماکسی مجلسی زنانه و دخترانه,مدل لباس ... و زیبا 2016, مدل ست ... تیپ و مدل لباس ...
  • مدل مانتو شیک و جدید تابستان 94
    axartist.rozblog.com/post/99
    ... زنانه ، مدل لباس دخترانه ... مدل لباس مانتو ست شال و ... aoimtir مدل مانتو و تیپ ...
  • مدل های صندل های تابستانه دخترانه 94
    funiiha.rozblog.com/post/622
    مدل تیپ پاییزی پسرانه · مدل ست های لباس ... مدل لباس دخترانه و ... 94 تیپ و لباس ست برای ...
  • ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه …
    www.persianv.com/modeha/249438.php
    مدل ست های مجلسی و شیک ... مدل لباس های دخترانه ... مدل لباس بچگانه پسرانه برند دولچه و ...
  • لباس های شیک و جدید - مدل لباس مجلسی
    www.200model.blogfa.com/category/1
    ... ست تاپ و دامن سبز ... تیپ مجلسی ... ترین لباس مجلسی دخترانه عید 95،مدل لباس شب کوتاه ...
  • مد98 انتخاب دختران ایرانی
    www.mod98.ir
    ... انواع مدل های مانتو مجلسی و مدل مانتو دخترانه سال 95 ... مدل مانتو فروردین 95 ... ست لباس مجلسی ...
  • مدل کفش مجلسی دخترانه و زنانه 2016 – 95 | زد …
    www.zxn.ir/مدل-کفش-مجلسی-دخترانه-و-زنانه...
    شیک ترین مدلهای کفش زنانه 2016 و سال 1395 مدل کفش مجلسی دخترانه و زنانه ... ست روسری و کیف نوروز 95;

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 407 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 22:27

[تصویر: he3484.jpg]

یکی از اقداماتی که بسیاری افراد در روزهای پایانی سال انجام می‌دهند جرمگیری دندان‌هاست. چرا که فکر می‌کنند با جرمگیری می‌توان از شر بدرنگی دندان‌ها خلاص شد و در دید و بازدیدهای نوروزی زیباتر جلوه کرد، اما اصلا چنین باوری درست است؟ و این که می‌گویند جرمگیری به مینای دندان آسیب می‌رساند چقدر حقیقت دارد؟

 

جرم در واقع رسوبی است که روی دندان‌ها و لثه تشکیل می‌شود و نه‌تنها باعث ایجاد بوی بد دهان می‌شود بلکه رنگ و سلامت دندان‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند به پوسیدگی آنها و بروز بیماری‌های لثه منجر شود. البته افرادی که زیاد چای و قهوه مصرف می‌کنند و سیگار می‌کشند زودتر دچار جرم دندان خواهند شد. پس به نوعی باید جرم دندان‌ها را از بین ببریم.

 

بزاق دهان به صورت طبیعی دارای املاح بسیاری است که در قسمت‌هایی از دهان و دندان‌ها رسوب می‌کند و به مرور زمان هم میکروب‌های دهانی و مواد غذایی به این رسوبات اضافه می‌شوند. در مراحل اولیه این پلاک‌ها براحتی با مسواک‌زدن و نخ‌ دندان کشیدن قابل پاک شدن است، اما به مرور زمان به لایه‌ای سخت تبدیل می‌شود که نیاز به مداخلات درمانی دارد؛ یعنی این‌که برای از بین بردن جرم باید به دندانپزشک مراجعه و جرمگیری کنید.

 

آیا جرمگیری خطر دارد؟

بیشتر مردم فکر می‌کنند جرمگیری مینای دندان‌ها را از بین می‌برد و زمینه بروز پوسیدگی‌ را فراهم می‌کند در حالی که جرم دندان علاوه بر این‌که برای لثه و بافت‌های نگهدارنده دندان مضر است، محلی برای تجمع و تکثیر میکروب‌ها به حساب می‌آید و فقط با جرمگیری می‌توان این مشکل را حل کرد. پس این جرم است که ضرر دارد نه جرمگیری!

 

خیلی‌ها می‌گویند جرمگیری باعث حساس شدن دندان‌ها می‌شود و در صورت مصرف نوشیدنی گرم یا سرد دندان‌ها تیر می‌کشند.  وجود جرم روی دندان‌ها به علت ضخامتی که دارد به عنوان یک عایق عمل می‌کند و تا حدی جلوی حس دندان‌ها را می‌گیرد. بنابراین طبیعی است که با برداشته شدن آن بهتر متوجه تغییرات حرارتی شویم. البته این حساسیت همیشگی نیست و بعد از چند روز از بین می‌رود، پس نگران نباشید.

 

[تصویر: he3485.jpg]

 

جرمگیری و لق شدن دندان‌ها؟

یکی از باورهای نادرست درباره جرمگیری این است که این اقدام درمانی، لق‌شدن دندان‌ها را به همراه دارد. با تجمع تدریجی جرم روی دندان‌ها و لثه و بی‌توجهی به این موضوع، مقداری از استخوان نگهدارنده دندان تحلیل می‌رود. در حقیقت دندان به این دلیل قبلا لق شده ولی به علت انباشتگی جرم و چسباندن دندان‌ها به هم، بیمار لق شدن آنها را احساس نکرده است، اما بعد از برداشتن جرم‌ها فرد متوجه آن می‌شود.

 

البته این در مورد همه افرادی که جرمگیری می‌کنند، صادق نیست. مثلا فردی که دندان‌های سالمی دارد بعد از جرمگیری مشکلی نخواهد داشت و اتفاقا از این که بوی بد دهانش از بین رفته و دندان‌های تمیزتری دارد، بسیار راضی و خوشحال است.

 

جرمگیری چگونه انجام می‌شود؟

در جرمگیری با ابزارهای دستی، دندانپزشک از یک جرمگیر دندان استفاده می‌کند و به‌صورت دستی پلاک‌های موجود روی دندان‌ها را از بین می‌برد، اما این نوع جرمگیری سطحی و مناسب افرادی است که جرم دندانی زیادی ندارند. در جرمگیری با ابزارهای التراسونیک، پزشک به کمک یک دستگاه کوچک و سر فلزی آن پلاک‌ها را از روی سطح دندان‌ها و لثه پاک می‌کند و از اسپری آب برای شستن جرم و سرد نگهداشتن سر دستگاه کمک می‌گیرد.

 

البته سوال بسیاری از متقاضیان جرمگیری از دندانپزشک‌ این است که آیا جرمگیری درد دارد؟ بیمار در حین جرمگیری هیچ دردی را احساس نمی‌کند، چون نوک قلم دستگاه جرمگیری با ایجاد لرزش و ضربه‌های بسیار کوتاه روی جرم‌ها آنها را از بین می‌برد، اما دندان را نمی‌تراشد که باعث ایجاد درد شود.

 

بسیاری از افراد با یک بار جرمگیری و رعایت همیشگی بهداشت دهان و دندان ممکن است تا مدت‌ها نیازی به جرمگیری مجدد نداشته باشند، اما برخی دیگر که به صورت مداوم از مسواک و نخ دندان استفاده نمی‌کنند، چندان توجهی به زیبایی و سلامت دندان‌هایشان ندارند و شب‌ها به یک مسواک زدن 15 ثانیه‌ای اکتفا می‌کنند زودتر دچار جرم دندانی خواهند شد. هر شش ماه یکبار می‌توان دندان‌ها را جرمگیری کرد، اما همه افراد باید حداقل سالی یک بار این کار را انجام دهند.

 

[تصویر: he3486.jpg]

 

خمیر دندان‌های ضد جرم

استفاده از خمیردندان‌های ضدجرم موجود در بازار تا حدی می‌تواند جرم دندان‌ها را از بین ببرد، اما باید بدانید این محصولات دارای مقادیر زیادی از مواد ساینده هستند و استفاده همیشگی از آنها توصیه نمی‌شود چون به مرور زمان هم به مینای دندان آسیب می‌رسانند و هم باعث بروز حساسیت‌های دندانی می‌شوند.

 

بروساژ یعنی چه؟

احتمالا شما هم واژه بروساژ را همراه با جرمگیری دندان دیده یا شنیده‌اید. بد نیست بدانید دندانپزشکان با آغشته کردن دندان‌ها به خمیر مخصوص و نصب برس کوچکی روی یک وسیله خاص چرخشی اقدام به بروساژ سطوح دندانی می‌کنند که این کار معمولا بعد از جرمگیری و برای ایجاد سطح صیقلی روی دندان و همچنین حذف رنگ‌ها و لکه‌هایی که چسبندگی زیادی ندارند، استفاده می‌شود.

 

این روزها یکی از درمان‌های زیبایی که مردم از دندانپزشکان می‌خواهند، سفید کردن دندان است. یادتان باشد دندانپزشک شما هنگام جرمگیری، رسوبات رنگی و املاح ته‌نشین شده روی دندان‌ها را برمی‌دارد و در نتیجه رنگ داخلی دندان تغییر نخواهد کرد و نباید انتظار سفیدی و درخشندگی داشته باشید؛ هر چند به دلیل از بین رفتن لایه جرم، کمی تغییررنگ را احساس می‌کنید ولی در بلیچینگ (روشی برای سفید کردن دندان‌ها) ماده‌ای به نام پراکسید هیدروژن به درون ساختار مینایی دندان نفوذ کرده و باعث اکسید شدن رنگدانه‌ها و در نتیجه سفید شدن دندان‌ها می‌شود. از طرفی این کار بیشتر جنبه زیبایی دارد، در حالی که جرمگیری یک اقدام درمانی است.

منبع:salamatnews.com


تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 189 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 15:23

[تصویر: fo2986.jpg]

بورک با برگ کلم غذایی خوشمزه و ساده که به سادگی نیز آماده می شود.

آماده سازی : 15 دقیقه  

پخت : 30 دقیقه  

مواد لازم جهت تهیه بورک با برگ کلم :

 مرغ پخته و ریش ریش شده
300 گرم
 سیب زمینی رنده شده
1 عدد
 پیاز خرد شده
1 عدد
 هویج رنده شده
1 عدد
نمک و فلفل
به میزان لازم
آویشن
به میزان لازم

طرز تهیه بورک با برگ کلم :

ابتدا برگ کلم سفید را به آرامی ورقه ورقه کرده. (به اندازه ای که خودتان می خواهید بورک درست کنید کلم را برگ برگ کنید ) در ظرف آبی که در حال جوشیدن است به مدت 5 دقیقه برگها را قرار داده تا نرم شود.

سپس در آبکش میریزیم تا خنک شود (قسمت وسط برگ که خیلی کلفت است را ببرید و جدا کنید من به صورت v قیچی می کردم).

پیاز را تفت داده تا نرم شود سپس سیب زمینی را میریزیم بعد از چند دقیقه تفت دادن هویج را میریزیم خوب هم زده تا مواد ما نرم و پخته شود.

سپس مرغ و ادویه جات و نمک را زده در قابلمه را برای چند دقیقه می گذاریم.

بعد از خنک شدن مواد مقداری از آن را برداشته و روی وسط برگ ریخته و برگ را مانند رول می بندیم و البته قسمت بالا و پایین را به طرف داخل بورک می بندیم.

در ظرفی تخم مرغ را هم زده و بورک را داخل آن زده و در روغن داغ با حرارت ملایم سرخ می کنیم.


منبع : beryooni.com

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 209 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 15:23

[تصویر: %D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D...%AF-94.jpg]

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین فروردین ماه

هم اکنون خیلی طبیعی است که در جستجوی پیدا کردن راه هایی برای باز کردن سفره دلتان باشید، اما در این صوت ممکن است حس آزادی و استقلال خود را از دست بدهید. باوجود اینکه شما سعی می‌کنید که از دیدگاه‌های افراد دیگر پیروی نکنید، ولی بهتر است لجاجت و عصبانت بی دلیل نداشته باشید. کمی ‌خویشتن داری زندگی را برای تمام کسانی که با شما درارتباطند شیرین تر می‌سازد.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین اردیبهشت ماه

شما معمولاً فرد قابل اطمینانی هستید، اما امروز اوضاع فرق می‌کند!! امروز احساسات شما تغییر کرده، دیگران نگران شما هستند و نمی‌دانند بهتان اطمینان کنند یا نه؟! شاید از مسئولیت‌ها و اجبارهایی که وجود دارد می‌ترسید و از این ترس خود رنج می‌برید. فرار کردن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند؛ شما اگر نتوانید با ترس‌های خود روبرو شوید، در یک دور باطل خواهید افتاد.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین خرداد ماه

امروز اعتماد کردن به همکارانتان شاید کار پوچ و بیهوده‌ای باشد، چراکه آنها تمایلی ندارند در مورد مسائل واقعی صحبت کنند. حتی اگر اغلب اوقات آدم بشاش و بی خیالی هم باشید، ولی هم اکنون بیشتر از قبل برای افراد دیگر ابراز نگرانی می‌کنید. به جای اینکه به آدم‌های دیگر اعتماد کنید، به قضاوت و شعور خود متکی باشید. اگر یک نفر بیش از حد سرکش و گستاخ بود، از هوش و نبوغ خود استفاده کرده تا بتوانید او را سر جای خود بنشانید تا از مسیر اصلی‌اش منحرف نشود.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین تیر ماه

حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست‌هایتان را به آسمان هم برده باشید، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع‌شان صددرصد نبوده نیز برنامه‌های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده‌اید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برنامه ریزی کرده و بر طبق آنها فعالیت می‌کنید اوضاع خراب تر می‌شود. پس باید توقعات خود را پایین آورده و بعد دست به کار شوید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین مرداد ماه

برنامه‌های اجتماعی شما آنقدر زیاد و پرمشغله شده است که حتی برای کار کردن هم وقت پیدا نمی‌کنید! ظاهراً دیگران نیز تلاش می‌کنند شما را وسوسه کنند که از وظایفتان دوری کرده و به تفریح کرده مشغول شوید. اما شما آگاه تر از این هستید که بهشان جواب مثبت دهید! از طرف دیگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدودیت‌هایتان را برای آنها تعریف کرده باشید، دیگر لزومی ‌ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین شهریور ماه

شما امروز آنقدر تند کار می‌کنید که انگار در یک لحظه در دو جا حضور دارید!! اما این سرعت سر سام آور و گیج کننده آنقدر زیاد است که مانع شما شده و اجازه نمی‌دهد یک لحظه هم یک جا بنشینید. ولی در نهایت به نفعتان است. اولین قدمی ‌که باید بردارید این است که بفهمید نمی‌توانید همیشه سرعت بالای خود را حفط کنید. باوجود این حتی اگر تا چند روز آینده اتفاقی نیفتاد، باید سرعت خود را کمتر کنید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین مهر ماه

امروز ایده‌های خوب به سرعت برق از ذهن شما می‌گذرند، این سرعت به قدری زیاد است که اصلا نمی‌توانید آنها را در برنامه ریزی‌هایتان اجرا کرده و به نتیجه مطلوب برسید. اگر شما بخواهید کارهایتان را تکمیل کرده و ایده‌هایتان را تحت پوشش در بیاورید، مجبورید با آرامش فکر کنید. مهم نیست که هم اکنون چه افکار روشنی به ذهنتان می‌رسد، مهم این است که بتوانید در همان لحظه آن را دنبال کنید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین آبان ماه

ظاهراً شما وارد بحثی شده‌اید که خیلی سهل و آسان است، اما این فقط ظاهر قضیه است و در پشت پرده اتفاقات دیگری می‌افتد. شما اطلاعات مورد لزومتان را کسب می‌کنید تا بتوانید با سرمایه یکی از دوستانتان در مورد موضوعی مالی تصمیم مهمی ‌بگیرید. ولی سازمان دهی کردن افکارتان را چند روز به عقب بیندارزید؛ اگر سرعت خود را پایین بیاورید، دوباره می‌توانید به حس ششم خود اطمینان کنید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین آذر ماه

امروز حواستان به فروشنده‌هایی که خوش زبان هستند باشد، چرا که آنها حتی اگر خودشان هم حرف‌های خود را باور نداشته باشند می‌توانند شما را مجاب کنند! حتی اگر چیزی برای خریدن وجود ندارد، باز هم به افرادی که خیلی سریع صحبت می‌کنند و به شما مجال فکر کردن نمی‌دهند، اعتماد نکنید. شاید لحن صحبت آنها صمیمی‌ باشد و شما احساس امنیت کنید، اما یادتان باشد که قرار نیست آنها همه چیز را همان دفعه اول به شما نشان دهند!!

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین دی ماه

امروز ماه برج جوزا کمی ‌زندگی‌تان را پیچیده می‌کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت‌های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی ‌رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی‌رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده‌های بزرگ تمرکز کنید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین بهمن ماه

شما می‌خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می‌رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید. مطمئنا اگر بتوانید به هر چیزی که مانع از لذت بردنتان شده است پایان دهید، اوضاع بهتر می‌شود. لازم نیست تظاهر کنید؛ چرا که دیگران شما را همان طوری که هستید قبول دارند.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین اسفند ماه

علاقه‌مندی به سازمان دهی کردن مسائل خانوادگی شما را از فعالیت‌های کاری دور کرده و توجه شما را بیشتر به مسائل خانه معطوف می‌کند. اگرچه شما فکر می‌کنید کارتان به آخر رسیده است، اما به زودی ورق برگشته و با مشکل پییچده تری روبرو می‌شوید. حتی اگر تحت فشار قرار گرفتید که این موضوع را پیگیری کنید، شما خودتان را کنار بکشید. هم اکنون ابراز کردن نظریات‌تان عاقلانه ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 182 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 15:23

[تصویر: he3484.jpg]

یکی از اقداماتی که بسیاری افراد در روزهای پایانی سال انجام می‌دهند جرمگیری دندان‌هاست. چرا که فکر می‌کنند با جرمگیری می‌توان از شر بدرنگی دندان‌ها خلاص شد و در دید و بازدیدهای نوروزی زیباتر جلوه کرد، اما اصلا چنین باوری درست است؟ و این که می‌گویند جرمگیری به مینای دندان آسیب می‌رساند چقدر حقیقت دارد؟

 

جرم در واقع رسوبی است که روی دندان‌ها و لثه تشکیل می‌شود و نه‌تنها باعث ایجاد بوی بد دهان می‌شود بلکه رنگ و سلامت دندان‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند به پوسیدگی آنها و بروز بیماری‌های لثه منجر شود. البته افرادی که زیاد چای و قهوه مصرف می‌کنند و سیگار می‌کشند زودتر دچار جرم دندان خواهند شد. پس به نوعی باید جرم دندان‌ها را از بین ببریم.

 

بزاق دهان به صورت طبیعی دارای املاح بسیاری است که در قسمت‌هایی از دهان و دندان‌ها رسوب می‌کند و به مرور زمان هم میکروب‌های دهانی و مواد غذایی به این رسوبات اضافه می‌شوند. در مراحل اولیه این پلاک‌ها براحتی با مسواک‌زدن و نخ‌ دندان کشیدن قابل پاک شدن است، اما به مرور زمان به لایه‌ای سخت تبدیل می‌شود که نیاز به مداخلات درمانی دارد؛ یعنی این‌که برای از بین بردن جرم باید به دندانپزشک مراجعه و جرمگیری کنید.

 

آیا جرمگیری خطر دارد؟

بیشتر مردم فکر می‌کنند جرمگیری مینای دندان‌ها را از بین می‌برد و زمینه بروز پوسیدگی‌ را فراهم می‌کند در حالی که جرم دندان علاوه بر این‌که برای لثه و بافت‌های نگهدارنده دندان مضر است، محلی برای تجمع و تکثیر میکروب‌ها به حساب می‌آید و فقط با جرمگیری می‌توان این مشکل را حل کرد. پس این جرم است که ضرر دارد نه جرمگیری!

 

خیلی‌ها می‌گویند جرمگیری باعث حساس شدن دندان‌ها می‌شود و در صورت مصرف نوشیدنی گرم یا سرد دندان‌ها تیر می‌کشند.  وجود جرم روی دندان‌ها به علت ضخامتی که دارد به عنوان یک عایق عمل می‌کند و تا حدی جلوی حس دندان‌ها را می‌گیرد. بنابراین طبیعی است که با برداشته شدن آن بهتر متوجه تغییرات حرارتی شویم. البته این حساسیت همیشگی نیست و بعد از چند روز از بین می‌رود، پس نگران نباشید.

 

[تصویر: he3485.jpg]

 

جرمگیری و لق شدن دندان‌ها؟

یکی از باورهای نادرست درباره جرمگیری این است که این اقدام درمانی، لق‌شدن دندان‌ها را به همراه دارد. با تجمع تدریجی جرم روی دندان‌ها و لثه و بی‌توجهی به این موضوع، مقداری از استخوان نگهدارنده دندان تحلیل می‌رود. در حقیقت دندان به این دلیل قبلا لق شده ولی به علت انباشتگی جرم و چسباندن دندان‌ها به هم، بیمار لق شدن آنها را احساس نکرده است، اما بعد از برداشتن جرم‌ها فرد متوجه آن می‌شود.

 

البته این در مورد همه افرادی که جرمگیری می‌کنند، صادق نیست. مثلا فردی که دندان‌های سالمی دارد بعد از جرمگیری مشکلی نخواهد داشت و اتفاقا از این که بوی بد دهانش از بین رفته و دندان‌های تمیزتری دارد، بسیار راضی و خوشحال است.

 

جرمگیری چگونه انجام می‌شود؟

در جرمگیری با ابزارهای دستی، دندانپزشک از یک جرمگیر دندان استفاده می‌کند و به‌صورت دستی پلاک‌های موجود روی دندان‌ها را از بین می‌برد، اما این نوع جرمگیری سطحی و مناسب افرادی است که جرم دندانی زیادی ندارند. در جرمگیری با ابزارهای التراسونیک، پزشک به کمک یک دستگاه کوچک و سر فلزی آن پلاک‌ها را از روی سطح دندان‌ها و لثه پاک می‌کند و از اسپری آب برای شستن جرم و سرد نگهداشتن سر دستگاه کمک می‌گیرد.

 

البته سوال بسیاری از متقاضیان جرمگیری از دندانپزشک‌ این است که آیا جرمگیری درد دارد؟ بیمار در حین جرمگیری هیچ دردی را احساس نمی‌کند، چون نوک قلم دستگاه جرمگیری با ایجاد لرزش و ضربه‌های بسیار کوتاه روی جرم‌ها آنها را از بین می‌برد، اما دندان را نمی‌تراشد که باعث ایجاد درد شود.

 

بسیاری از افراد با یک بار جرمگیری و رعایت همیشگی بهداشت دهان و دندان ممکن است تا مدت‌ها نیازی به جرمگیری مجدد نداشته باشند، اما برخی دیگر که به صورت مداوم از مسواک و نخ دندان استفاده نمی‌کنند، چندان توجهی به زیبایی و سلامت دندان‌هایشان ندارند و شب‌ها به یک مسواک زدن 15 ثانیه‌ای اکتفا می‌کنند زودتر دچار جرم دندانی خواهند شد. هر شش ماه یکبار می‌توان دندان‌ها را جرمگیری کرد، اما همه افراد باید حداقل سالی یک بار این کار را انجام دهند.

 

[تصویر: he3486.jpg]

 

خمیر دندان‌های ضد جرم

استفاده از خمیردندان‌های ضدجرم موجود در بازار تا حدی می‌تواند جرم دندان‌ها را از بین ببرد، اما باید بدانید این محصولات دارای مقادیر زیادی از مواد ساینده هستند و استفاده همیشگی از آنها توصیه نمی‌شود چون به مرور زمان هم به مینای دندان آسیب می‌رسانند و هم باعث بروز حساسیت‌های دندانی می‌شوند.

 

بروساژ یعنی چه؟

احتمالا شما هم واژه بروساژ را همراه با جرمگیری دندان دیده یا شنیده‌اید. بد نیست بدانید دندانپزشکان با آغشته کردن دندان‌ها به خمیر مخصوص و نصب برس کوچکی روی یک وسیله خاص چرخشی اقدام به بروساژ سطوح دندانی می‌کنند که این کار معمولا بعد از جرمگیری و برای ایجاد سطح صیقلی روی دندان و همچنین حذف رنگ‌ها و لکه‌هایی که چسبندگی زیادی ندارند، استفاده می‌شود.

 

این روزها یکی از درمان‌های زیبایی که مردم از دندانپزشکان می‌خواهند، سفید کردن دندان است. یادتان باشد دندانپزشک شما هنگام جرمگیری، رسوبات رنگی و املاح ته‌نشین شده روی دندان‌ها را برمی‌دارد و در نتیجه رنگ داخلی دندان تغییر نخواهد کرد و نباید انتظار سفیدی و درخشندگی داشته باشید؛ هر چند به دلیل از بین رفتن لایه جرم، کمی تغییررنگ را احساس می‌کنید ولی در بلیچینگ (روشی برای سفید کردن دندان‌ها) ماده‌ای به نام پراکسید هیدروژن به درون ساختار مینایی دندان نفوذ کرده و باعث اکسید شدن رنگدانه‌ها و در نتیجه سفید شدن دندان‌ها می‌شود. از طرفی این کار بیشتر جنبه زیبایی دارد، در حالی که جرمگیری یک اقدام درمانی است.

منبع:salamatnews.com


تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 209 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 9:53

[تصویر: fo2986.jpg]

بورک با برگ کلم غذایی خوشمزه و ساده که به سادگی نیز آماده می شود.

آماده سازی : 15 دقیقه  

پخت : 30 دقیقه  

مواد لازم جهت تهیه بورک با برگ کلم :

 مرغ پخته و ریش ریش شده
300 گرم
 سیب زمینی رنده شده
1 عدد
 پیاز خرد شده
1 عدد
 هویج رنده شده
1 عدد
نمک و فلفل
به میزان لازم
آویشن
به میزان لازم

طرز تهیه بورک با برگ کلم :

ابتدا برگ کلم سفید را به آرامی ورقه ورقه کرده. (به اندازه ای که خودتان می خواهید بورک درست کنید کلم را برگ برگ کنید ) در ظرف آبی که در حال جوشیدن است به مدت 5 دقیقه برگها را قرار داده تا نرم شود.

سپس در آبکش میریزیم تا خنک شود (قسمت وسط برگ که خیلی کلفت است را ببرید و جدا کنید من به صورت v قیچی می کردم).

پیاز را تفت داده تا نرم شود سپس سیب زمینی را میریزیم بعد از چند دقیقه تفت دادن هویج را میریزیم خوب هم زده تا مواد ما نرم و پخته شود.

سپس مرغ و ادویه جات و نمک را زده در قابلمه را برای چند دقیقه می گذاریم.

بعد از خنک شدن مواد مقداری از آن را برداشته و روی وسط برگ ریخته و برگ را مانند رول می بندیم و البته قسمت بالا و پایین را به طرف داخل بورک می بندیم.

در ظرفی تخم مرغ را هم زده و بورک را داخل آن زده و در روغن داغ با حرارت ملایم سرخ می کنیم.


منبع : beryooni.com

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 208 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 9:53

[تصویر: %D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D...%AF-94.jpg]

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین فروردین ماه

هم اکنون خیلی طبیعی است که در جستجوی پیدا کردن راه هایی برای باز کردن سفره دلتان باشید، اما در این صوت ممکن است حس آزادی و استقلال خود را از دست بدهید. باوجود اینکه شما سعی می‌کنید که از دیدگاه‌های افراد دیگر پیروی نکنید، ولی بهتر است لجاجت و عصبانت بی دلیل نداشته باشید. کمی ‌خویشتن داری زندگی را برای تمام کسانی که با شما درارتباطند شیرین تر می‌سازد.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین اردیبهشت ماه

شما معمولاً فرد قابل اطمینانی هستید، اما امروز اوضاع فرق می‌کند!! امروز احساسات شما تغییر کرده، دیگران نگران شما هستند و نمی‌دانند بهتان اطمینان کنند یا نه؟! شاید از مسئولیت‌ها و اجبارهایی که وجود دارد می‌ترسید و از این ترس خود رنج می‌برید. فرار کردن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند؛ شما اگر نتوانید با ترس‌های خود روبرو شوید، در یک دور باطل خواهید افتاد.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین خرداد ماه

امروز اعتماد کردن به همکارانتان شاید کار پوچ و بیهوده‌ای باشد، چراکه آنها تمایلی ندارند در مورد مسائل واقعی صحبت کنند. حتی اگر اغلب اوقات آدم بشاش و بی خیالی هم باشید، ولی هم اکنون بیشتر از قبل برای افراد دیگر ابراز نگرانی می‌کنید. به جای اینکه به آدم‌های دیگر اعتماد کنید، به قضاوت و شعور خود متکی باشید. اگر یک نفر بیش از حد سرکش و گستاخ بود، از هوش و نبوغ خود استفاده کرده تا بتوانید او را سر جای خود بنشانید تا از مسیر اصلی‌اش منحرف نشود.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین تیر ماه

حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست‌هایتان را به آسمان هم برده باشید، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع‌شان صددرصد نبوده نیز برنامه‌های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده‌اید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برنامه ریزی کرده و بر طبق آنها فعالیت می‌کنید اوضاع خراب تر می‌شود. پس باید توقعات خود را پایین آورده و بعد دست به کار شوید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین مرداد ماه

برنامه‌های اجتماعی شما آنقدر زیاد و پرمشغله شده است که حتی برای کار کردن هم وقت پیدا نمی‌کنید! ظاهراً دیگران نیز تلاش می‌کنند شما را وسوسه کنند که از وظایفتان دوری کرده و به تفریح کرده مشغول شوید. اما شما آگاه تر از این هستید که بهشان جواب مثبت دهید! از طرف دیگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدودیت‌هایتان را برای آنها تعریف کرده باشید، دیگر لزومی ‌ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین شهریور ماه

شما امروز آنقدر تند کار می‌کنید که انگار در یک لحظه در دو جا حضور دارید!! اما این سرعت سر سام آور و گیج کننده آنقدر زیاد است که مانع شما شده و اجازه نمی‌دهد یک لحظه هم یک جا بنشینید. ولی در نهایت به نفعتان است. اولین قدمی ‌که باید بردارید این است که بفهمید نمی‌توانید همیشه سرعت بالای خود را حفط کنید. باوجود این حتی اگر تا چند روز آینده اتفاقی نیفتاد، باید سرعت خود را کمتر کنید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین مهر ماه

امروز ایده‌های خوب به سرعت برق از ذهن شما می‌گذرند، این سرعت به قدری زیاد است که اصلا نمی‌توانید آنها را در برنامه ریزی‌هایتان اجرا کرده و به نتیجه مطلوب برسید. اگر شما بخواهید کارهایتان را تکمیل کرده و ایده‌هایتان را تحت پوشش در بیاورید، مجبورید با آرامش فکر کنید. مهم نیست که هم اکنون چه افکار روشنی به ذهنتان می‌رسد، مهم این است که بتوانید در همان لحظه آن را دنبال کنید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین آبان ماه

ظاهراً شما وارد بحثی شده‌اید که خیلی سهل و آسان است، اما این فقط ظاهر قضیه است و در پشت پرده اتفاقات دیگری می‌افتد. شما اطلاعات مورد لزومتان را کسب می‌کنید تا بتوانید با سرمایه یکی از دوستانتان در مورد موضوعی مالی تصمیم مهمی ‌بگیرید. ولی سازمان دهی کردن افکارتان را چند روز به عقب بیندارزید؛ اگر سرعت خود را پایین بیاورید، دوباره می‌توانید به حس ششم خود اطمینان کنید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین آذر ماه

امروز حواستان به فروشنده‌هایی که خوش زبان هستند باشد، چرا که آنها حتی اگر خودشان هم حرف‌های خود را باور نداشته باشند می‌توانند شما را مجاب کنند! حتی اگر چیزی برای خریدن وجود ندارد، باز هم به افرادی که خیلی سریع صحبت می‌کنند و به شما مجال فکر کردن نمی‌دهند، اعتماد نکنید. شاید لحن صحبت آنها صمیمی‌ باشد و شما احساس امنیت کنید، اما یادتان باشد که قرار نیست آنها همه چیز را همان دفعه اول به شما نشان دهند!!

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین دی ماه

امروز ماه برج جوزا کمی ‌زندگی‌تان را پیچیده می‌کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت‌های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی ‌رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی‌رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده‌های بزرگ تمرکز کنید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین بهمن ماه

شما می‌خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می‌رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید. مطمئنا اگر بتوانید به هر چیزی که مانع از لذت بردنتان شده است پایان دهید، اوضاع بهتر می‌شود. لازم نیست تظاهر کنید؛ چرا که دیگران شما را همان طوری که هستید قبول دارند.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین اسفند ماه

علاقه‌مندی به سازمان دهی کردن مسائل خانوادگی شما را از فعالیت‌های کاری دور کرده و توجه شما را بیشتر به مسائل خانه معطوف می‌کند. اگرچه شما فکر می‌کنید کارتان به آخر رسیده است، اما به زودی ورق برگشته و با مشکل پییچده تری روبرو می‌شوید. حتی اگر تحت فشار قرار گرفتید که این موضوع را پیگیری کنید، شما خودتان را کنار بکشید. هم اکنون ابراز کردن نظریات‌تان عاقلانه ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 208 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 9:53

[تصویر: he3484.jpg]

یکی از اقداماتی که بسیاری افراد در روزهای پایانی سال انجام می‌دهند جرمگیری دندان‌هاست. چرا که فکر می‌کنند با جرمگیری می‌توان از شر بدرنگی دندان‌ها خلاص شد و در دید و بازدیدهای نوروزی زیباتر جلوه کرد، اما اصلا چنین باوری درست است؟ و این که می‌گویند جرمگیری به مینای دندان آسیب می‌رساند چقدر حقیقت دارد؟

 

جرم در واقع رسوبی است که روی دندان‌ها و لثه تشکیل می‌شود و نه‌تنها باعث ایجاد بوی بد دهان می‌شود بلکه رنگ و سلامت دندان‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند به پوسیدگی آنها و بروز بیماری‌های لثه منجر شود. البته افرادی که زیاد چای و قهوه مصرف می‌کنند و سیگار می‌کشند زودتر دچار جرم دندان خواهند شد. پس به نوعی باید جرم دندان‌ها را از بین ببریم.

 

بزاق دهان به صورت طبیعی دارای املاح بسیاری است که در قسمت‌هایی از دهان و دندان‌ها رسوب می‌کند و به مرور زمان هم میکروب‌های دهانی و مواد غذایی به این رسوبات اضافه می‌شوند. در مراحل اولیه این پلاک‌ها براحتی با مسواک‌زدن و نخ‌ دندان کشیدن قابل پاک شدن است، اما به مرور زمان به لایه‌ای سخت تبدیل می‌شود که نیاز به مداخلات درمانی دارد؛ یعنی این‌که برای از بین بردن جرم باید به دندانپزشک مراجعه و جرمگیری کنید.

 

آیا جرمگیری خطر دارد؟

بیشتر مردم فکر می‌کنند جرمگیری مینای دندان‌ها را از بین می‌برد و زمینه بروز پوسیدگی‌ را فراهم می‌کند در حالی که جرم دندان علاوه بر این‌که برای لثه و بافت‌های نگهدارنده دندان مضر است، محلی برای تجمع و تکثیر میکروب‌ها به حساب می‌آید و فقط با جرمگیری می‌توان این مشکل را حل کرد. پس این جرم است که ضرر دارد نه جرمگیری!

 

خیلی‌ها می‌گویند جرمگیری باعث حساس شدن دندان‌ها می‌شود و در صورت مصرف نوشیدنی گرم یا سرد دندان‌ها تیر می‌کشند.  وجود جرم روی دندان‌ها به علت ضخامتی که دارد به عنوان یک عایق عمل می‌کند و تا حدی جلوی حس دندان‌ها را می‌گیرد. بنابراین طبیعی است که با برداشته شدن آن بهتر متوجه تغییرات حرارتی شویم. البته این حساسیت همیشگی نیست و بعد از چند روز از بین می‌رود، پس نگران نباشید.

 

[تصویر: he3485.jpg]

 

جرمگیری و لق شدن دندان‌ها؟

یکی از باورهای نادرست درباره جرمگیری این است که این اقدام درمانی، لق‌شدن دندان‌ها را به همراه دارد. با تجمع تدریجی جرم روی دندان‌ها و لثه و بی‌توجهی به این موضوع، مقداری از استخوان نگهدارنده دندان تحلیل می‌رود. در حقیقت دندان به این دلیل قبلا لق شده ولی به علت انباشتگی جرم و چسباندن دندان‌ها به هم، بیمار لق شدن آنها را احساس نکرده است، اما بعد از برداشتن جرم‌ها فرد متوجه آن می‌شود.

 

البته این در مورد همه افرادی که جرمگیری می‌کنند، صادق نیست. مثلا فردی که دندان‌های سالمی دارد بعد از جرمگیری مشکلی نخواهد داشت و اتفاقا از این که بوی بد دهانش از بین رفته و دندان‌های تمیزتری دارد، بسیار راضی و خوشحال است.

 

جرمگیری چگونه انجام می‌شود؟

در جرمگیری با ابزارهای دستی، دندانپزشک از یک جرمگیر دندان استفاده می‌کند و به‌صورت دستی پلاک‌های موجود روی دندان‌ها را از بین می‌برد، اما این نوع جرمگیری سطحی و مناسب افرادی است که جرم دندانی زیادی ندارند. در جرمگیری با ابزارهای التراسونیک، پزشک به کمک یک دستگاه کوچک و سر فلزی آن پلاک‌ها را از روی سطح دندان‌ها و لثه پاک می‌کند و از اسپری آب برای شستن جرم و سرد نگهداشتن سر دستگاه کمک می‌گیرد.

 

البته سوال بسیاری از متقاضیان جرمگیری از دندانپزشک‌ این است که آیا جرمگیری درد دارد؟ بیمار در حین جرمگیری هیچ دردی را احساس نمی‌کند، چون نوک قلم دستگاه جرمگیری با ایجاد لرزش و ضربه‌های بسیار کوتاه روی جرم‌ها آنها را از بین می‌برد، اما دندان را نمی‌تراشد که باعث ایجاد درد شود.

 

بسیاری از افراد با یک بار جرمگیری و رعایت همیشگی بهداشت دهان و دندان ممکن است تا مدت‌ها نیازی به جرمگیری مجدد نداشته باشند، اما برخی دیگر که به صورت مداوم از مسواک و نخ دندان استفاده نمی‌کنند، چندان توجهی به زیبایی و سلامت دندان‌هایشان ندارند و شب‌ها به یک مسواک زدن 15 ثانیه‌ای اکتفا می‌کنند زودتر دچار جرم دندانی خواهند شد. هر شش ماه یکبار می‌توان دندان‌ها را جرمگیری کرد، اما همه افراد باید حداقل سالی یک بار این کار را انجام دهند.

 

[تصویر: he3486.jpg]

 

خمیر دندان‌های ضد جرم

استفاده از خمیردندان‌های ضدجرم موجود در بازار تا حدی می‌تواند جرم دندان‌ها را از بین ببرد، اما باید بدانید این محصولات دارای مقادیر زیادی از مواد ساینده هستند و استفاده همیشگی از آنها توصیه نمی‌شود چون به مرور زمان هم به مینای دندان آسیب می‌رسانند و هم باعث بروز حساسیت‌های دندانی می‌شوند.

 

بروساژ یعنی چه؟

احتمالا شما هم واژه بروساژ را همراه با جرمگیری دندان دیده یا شنیده‌اید. بد نیست بدانید دندانپزشکان با آغشته کردن دندان‌ها به خمیر مخصوص و نصب برس کوچکی روی یک وسیله خاص چرخشی اقدام به بروساژ سطوح دندانی می‌کنند که این کار معمولا بعد از جرمگیری و برای ایجاد سطح صیقلی روی دندان و همچنین حذف رنگ‌ها و لکه‌هایی که چسبندگی زیادی ندارند، استفاده می‌شود.

 

این روزها یکی از درمان‌های زیبایی که مردم از دندانپزشکان می‌خواهند، سفید کردن دندان است. یادتان باشد دندانپزشک شما هنگام جرمگیری، رسوبات رنگی و املاح ته‌نشین شده روی دندان‌ها را برمی‌دارد و در نتیجه رنگ داخلی دندان تغییر نخواهد کرد و نباید انتظار سفیدی و درخشندگی داشته باشید؛ هر چند به دلیل از بین رفتن لایه جرم، کمی تغییررنگ را احساس می‌کنید ولی در بلیچینگ (روشی برای سفید کردن دندان‌ها) ماده‌ای به نام پراکسید هیدروژن به درون ساختار مینایی دندان نفوذ کرده و باعث اکسید شدن رنگدانه‌ها و در نتیجه سفید شدن دندان‌ها می‌شود. از طرفی این کار بیشتر جنبه زیبایی دارد، در حالی که جرمگیری یک اقدام درمانی است.

منبع:salamatnews.com


تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 194 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 2:48

[تصویر: fo2986.jpg]

بورک با برگ کلم غذایی خوشمزه و ساده که به سادگی نیز آماده می شود.

آماده سازی : 15 دقیقه  

پخت : 30 دقیقه  

مواد لازم جهت تهیه بورک با برگ کلم :

 مرغ پخته و ریش ریش شده
300 گرم
 سیب زمینی رنده شده
1 عدد
 پیاز خرد شده
1 عدد
 هویج رنده شده
1 عدد
نمک و فلفل
به میزان لازم
آویشن
به میزان لازم

طرز تهیه بورک با برگ کلم :

ابتدا برگ کلم سفید را به آرامی ورقه ورقه کرده. (به اندازه ای که خودتان می خواهید بورک درست کنید کلم را برگ برگ کنید ) در ظرف آبی که در حال جوشیدن است به مدت 5 دقیقه برگها را قرار داده تا نرم شود.

سپس در آبکش میریزیم تا خنک شود (قسمت وسط برگ که خیلی کلفت است را ببرید و جدا کنید من به صورت v قیچی می کردم).

پیاز را تفت داده تا نرم شود سپس سیب زمینی را میریزیم بعد از چند دقیقه تفت دادن هویج را میریزیم خوب هم زده تا مواد ما نرم و پخته شود.

سپس مرغ و ادویه جات و نمک را زده در قابلمه را برای چند دقیقه می گذاریم.

بعد از خنک شدن مواد مقداری از آن را برداشته و روی وسط برگ ریخته و برگ را مانند رول می بندیم و البته قسمت بالا و پایین را به طرف داخل بورک می بندیم.

در ظرفی تخم مرغ را هم زده و بورک را داخل آن زده و در روغن داغ با حرارت ملایم سرخ می کنیم.


منبع : beryooni.com

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 195 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 2:48

[تصویر: %D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D...%AF-94.jpg]

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین فروردین ماه

هم اکنون خیلی طبیعی است که در جستجوی پیدا کردن راه هایی برای باز کردن سفره دلتان باشید، اما در این صوت ممکن است حس آزادی و استقلال خود را از دست بدهید. باوجود اینکه شما سعی می‌کنید که از دیدگاه‌های افراد دیگر پیروی نکنید، ولی بهتر است لجاجت و عصبانت بی دلیل نداشته باشید. کمی ‌خویشتن داری زندگی را برای تمام کسانی که با شما درارتباطند شیرین تر می‌سازد.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین اردیبهشت ماه

شما معمولاً فرد قابل اطمینانی هستید، اما امروز اوضاع فرق می‌کند!! امروز احساسات شما تغییر کرده، دیگران نگران شما هستند و نمی‌دانند بهتان اطمینان کنند یا نه؟! شاید از مسئولیت‌ها و اجبارهایی که وجود دارد می‌ترسید و از این ترس خود رنج می‌برید. فرار کردن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند؛ شما اگر نتوانید با ترس‌های خود روبرو شوید، در یک دور باطل خواهید افتاد.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین خرداد ماه

امروز اعتماد کردن به همکارانتان شاید کار پوچ و بیهوده‌ای باشد، چراکه آنها تمایلی ندارند در مورد مسائل واقعی صحبت کنند. حتی اگر اغلب اوقات آدم بشاش و بی خیالی هم باشید، ولی هم اکنون بیشتر از قبل برای افراد دیگر ابراز نگرانی می‌کنید. به جای اینکه به آدم‌های دیگر اعتماد کنید، به قضاوت و شعور خود متکی باشید. اگر یک نفر بیش از حد سرکش و گستاخ بود، از هوش و نبوغ خود استفاده کرده تا بتوانید او را سر جای خود بنشانید تا از مسیر اصلی‌اش منحرف نشود.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین تیر ماه

حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست‌هایتان را به آسمان هم برده باشید، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع‌شان صددرصد نبوده نیز برنامه‌های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده‌اید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برنامه ریزی کرده و بر طبق آنها فعالیت می‌کنید اوضاع خراب تر می‌شود. پس باید توقعات خود را پایین آورده و بعد دست به کار شوید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین مرداد ماه

برنامه‌های اجتماعی شما آنقدر زیاد و پرمشغله شده است که حتی برای کار کردن هم وقت پیدا نمی‌کنید! ظاهراً دیگران نیز تلاش می‌کنند شما را وسوسه کنند که از وظایفتان دوری کرده و به تفریح کرده مشغول شوید. اما شما آگاه تر از این هستید که بهشان جواب مثبت دهید! از طرف دیگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدودیت‌هایتان را برای آنها تعریف کرده باشید، دیگر لزومی ‌ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین شهریور ماه

شما امروز آنقدر تند کار می‌کنید که انگار در یک لحظه در دو جا حضور دارید!! اما این سرعت سر سام آور و گیج کننده آنقدر زیاد است که مانع شما شده و اجازه نمی‌دهد یک لحظه هم یک جا بنشینید. ولی در نهایت به نفعتان است. اولین قدمی ‌که باید بردارید این است که بفهمید نمی‌توانید همیشه سرعت بالای خود را حفط کنید. باوجود این حتی اگر تا چند روز آینده اتفاقی نیفتاد، باید سرعت خود را کمتر کنید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین مهر ماه

امروز ایده‌های خوب به سرعت برق از ذهن شما می‌گذرند، این سرعت به قدری زیاد است که اصلا نمی‌توانید آنها را در برنامه ریزی‌هایتان اجرا کرده و به نتیجه مطلوب برسید. اگر شما بخواهید کارهایتان را تکمیل کرده و ایده‌هایتان را تحت پوشش در بیاورید، مجبورید با آرامش فکر کنید. مهم نیست که هم اکنون چه افکار روشنی به ذهنتان می‌رسد، مهم این است که بتوانید در همان لحظه آن را دنبال کنید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین آبان ماه

ظاهراً شما وارد بحثی شده‌اید که خیلی سهل و آسان است، اما این فقط ظاهر قضیه است و در پشت پرده اتفاقات دیگری می‌افتد. شما اطلاعات مورد لزومتان را کسب می‌کنید تا بتوانید با سرمایه یکی از دوستانتان در مورد موضوعی مالی تصمیم مهمی ‌بگیرید. ولی سازمان دهی کردن افکارتان را چند روز به عقب بیندارزید؛ اگر سرعت خود را پایین بیاورید، دوباره می‌توانید به حس ششم خود اطمینان کنید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین آذر ماه

امروز حواستان به فروشنده‌هایی که خوش زبان هستند باشد، چرا که آنها حتی اگر خودشان هم حرف‌های خود را باور نداشته باشند می‌توانند شما را مجاب کنند! حتی اگر چیزی برای خریدن وجود ندارد، باز هم به افرادی که خیلی سریع صحبت می‌کنند و به شما مجال فکر کردن نمی‌دهند، اعتماد نکنید. شاید لحن صحبت آنها صمیمی‌ باشد و شما احساس امنیت کنید، اما یادتان باشد که قرار نیست آنها همه چیز را همان دفعه اول به شما نشان دهند!!

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین دی ماه

امروز ماه برج جوزا کمی ‌زندگی‌تان را پیچیده می‌کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت‌های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی ‌رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی‌رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده‌های بزرگ تمرکز کنید.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین بهمن ماه

شما می‌خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می‌رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید. مطمئنا اگر بتوانید به هر چیزی که مانع از لذت بردنتان شده است پایان دهید، اوضاع بهتر می‌شود. لازم نیست تظاهر کنید؛ چرا که دیگران شما را همان طوری که هستید قبول دارند.

فال روزانه جمعه 28 اسفند متولدین اسفند ماه

علاقه‌مندی به سازمان دهی کردن مسائل خانوادگی شما را از فعالیت‌های کاری دور کرده و توجه شما را بیشتر به مسائل خانه معطوف می‌کند. اگرچه شما فکر می‌کنید کارتان به آخر رسیده است، اما به زودی ورق برگشته و با مشکل پییچده تری روبرو می‌شوید. حتی اگر تحت فشار قرار گرفتید که این موضوع را پیگیری کنید، شما خودتان را کنار بکشید. هم اکنون ابراز کردن نظریات‌تان عاقلانه ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 171 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 2:48

پرش به انجمن:

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 193 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 6:26

[تصویر: fu8869.jpg]

 داستان ضرب المثل دم گربه نیم زرع است

 

روزی در یک هوای سرد ارباب به نوکرش گفت برو بیرون ببین اگر باران می بارد لباس مناسب تر بپوشم . نوکر تنبل ، در جواب گفت : بیرون رفتن ندارد گربه مان تازه از بیرون آمده اگر بدنش خیس بود بدان که باران می بارد .

 

ارباب دوباره گفت : می خواهم پارچه ای برای میزبانم ببرم ، برو وسیله ای بیاور که دو زرع ازین پارچه را ببرم . نوکر گفت : دم گربه نیم زرع است ، چهار تا دم گربه می شود ۲ زرع . ارباب عصبانی شد و گفت : لااقل برو سنگ یک منی بیاور تا با آن گندم وزن کنم . نوکر تنبل جواب داد : که من گربه را بارها کشیدم درست یک من است گربه را به جای سنگ استفاده کن .

 

ارباب بسیار عصبانی شد و گربه را از خانه بیرون انداخت و گفت : " خیالت راحت شد حالا برو هم سنگ و هم وسیله اندازه گیری پارچه را بیاور و هم ببین باران می بارد یا نه " .

 

به همین دلیل است که هر وقت کسی بخواهد تنبلی کند به او می گویند : " برای او دم گربه نیم زرع است "

منبع:aftabir.com

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 6:26

[تصویر: %D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D...%AF-94.jpg]

فال روزانه پنج‌شنبه 27 اسفند متولدین فروردین ماه

شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می‌شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی‌تان پایان دهید.

فال روزانه پنج‌شنبه 27 اسفند متولدین اردیبهشت ماه

شاید بخش زیادی از کارهایی که الان انجام می‌دهید به نظر نیاید، اما به این معنی نیست که کارهایتان بی اهمیت و بی ارزش هستند. در حقیقت چیزی که در گوشه تاریک خیالات شما مدفون شده می‌تواند قدرتی فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. دیگران می‌توانند بهتان کمک کنند تا بخش‌های پنهان زندگی تان را ببینید، اما شما باید با حقایقی که از چشم آنها پنهان مانده است نیز با اشتیاق روبرو شوید.

فال روزانه پنج‌شنبه 27 اسفند متولدین خرداد ماه

امروز شما خیلی مایل نیستید که بی طرف و منصف باشید، خصوصا اگر یک نفر در محل کارتان باعث شود احساس ناامنی و خطر کنید. شما آماده‌اید که با شور و هیجان مبارزه کنید، اما همین که انرژی تان را برای دفاع کردن از خود تقویت می‌کنید، مانعی جلوی راه‌تان سبز می‌شود. الان هیچ کار خاصی وجود ندارد که بتوانید انجامش دهید. تحولات قلبی شما می‌تواند زمینه رشد شغلی شما را که در شرف وقوع است را فراهم آورد.

فال روزانه پنج‌شنبه 27 اسفند متولدین تیر ماه

امروز در شریک کردن دیگران در احساسات‌تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته‌اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته‌های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه‌های یک نفر دیگر از برنامه‌های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می‌شود.

فال روزانه پنج‌شنبه 27 اسفند متولدین مرداد ماه

اکنون تضاد و تعارض بین شخصی ترین بیانات و اظهارات شما و عمیق ترین آرزوهای نامشخصتان ممکن است شما را در چرخه بد و نامطلوبی قرار دهد. هیچ راه آسانی برای فرار از این چرخه وجود ندارد، پس به خودتان قول دهید به جای پیروی کردن از عقلتان از قلب خود پیروی کنید. فراموش نکنید که آسیب پذیر بودن و ضعیف بودن هیچ جذابیتی ندارد، پس اگر برای امنیت داشتن مجبور بودید محدودیت‌های عاطفی خود را حفظ کنید از انجام دادن این کار نترسید.

فال روزانه پنج‌شنبه 27 اسفند متولدین شهریور ماه

الان میزان زمانی که باید کار کنید اهمیت ندارد؛ بلکه تقویت کردن روابط مهم و انجام دادن کارهای مفید برپایه دانسته هایتان اهمیت بیشتری دارد. اما امروز باید خیلی حواستان باشد که عکس‌العمل تند نشان ندهید. شما به راحتی غرق در مشکلاتی می‌شوید که تا بحال نیز جواب روشنی برایشان پیدا نکرده بودید. قبل از اینکه تغییرات با مشکلات غیر قابل کنترل خودشان را بر شما تحمیل کنند، با همت و اراده هر کاری از دستتان بر می‌آید برای ساده تر کردن زندگی تان انجام دهید.

فال روزانه پنج‌شنبه 27 اسفند متولدین مهر ماه

بعد از چند روز زندگی احساسی شما به سرعت به حالت طبیعی برمی‌گردد. اما هنوز هم اگر حس کنید که کاملا ازتان قدردانی نشده است، این اتفاق برایتان تبدیل به مشکل بزرگی می‌شود. دیدن اینکه دیگران صادقانه بهتان عشق می‌ورزند برای شما کار سختی است!! چراکه حالا ونوس- یعنی سیاره بختتان- از هفتمین خانه تان یعنی خانه شریکان برمی‌گردد. به جای افسوس خوردن برای چیزهایی که نمی‌توانید به دست بیاورید، روی کارهای که می‌توانید برای دیگران انجام دهید تمرکز کنید.

فال روزانه پنج‌شنبه 27 اسفند متولدین آبان ماه

شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده‌اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت‌تر می‌شود. بخشی از مشکلات‌تان از بی ثباتی ماه در نشانه‌تان نشأت می‌گیرد. حالت‌های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایش تان را می‌گیرد. چرا که شما نمی‌دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می‌کند.

فال روزانه پنج‌شنبه 27 اسفند متولدین آذر ماه

اگرچه شما فکر می‌کنید به آخر کار نزدیک شده‌اید، اما این در مورد دیدگاه‌های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی‌کند. در حالیکه ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می‌شود، بعضی از نقاط مبهم موقتا از بین می‌روند. درحالیکه سعی می‌کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

فال روزانه پنج‌شنبه 27 اسفند متولدین دی ماه

شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خواهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حساسیت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد!

فال روزانه پنج‌شنبه 27 اسفند متولدین بهمن ماه

شما امروز تحت فشار قرار می‌گیرید که مسئولیت‌های بیشتری را در خانه، خانواده و یا محل کار قبول کنید، اما روبرو شدن با این مسئولیت‌ها و وظایف سرشار از استرس و نگرانی است. شما حتی حق شکست خوردن ندارید! اطرافیان از شما می‌خواهند از جایتان بلند شوید و راهنمایی آنها را به عهده گرفته و انبوه مشکلاتی که آنها ایجاد کرده‌اند را با کمک خودشان از بین ببرید. باوجود اینکه درهای شانس کم کم در حال بسته شدن است، اما هنوز فرصت کافی برای عوض کردن اوضاع دارید.

فال روزانه پنج‌شنبه 27 اسفند متولدین اسفند ماه

شما امروز در مرز عصبانیت قرار دارید، درست مثل یک پشه عصبانی که قبل از طوفان وزوز می‌کند!! شما حتی اگر نتوانید منشأ ناراحتی تان را تشخیص دهید، نمی‌توانید به راحتی خشم خود را تحت کنترل بگیرید. درنهایت مشورت کردن با بعضی از دوستان خاصتان آرامش و حمایتی که در جستجویش بودید را بهتان می‌دهد. سهیم کردن آنها در رویاهایتان اولین قدمی است که برای اینکه بهتان اعتماد کنند می‌توانید بردارید.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 193 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 6:26

پرش به انجمن:

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 3:54

[تصویر: fu8869.jpg]

 داستان ضرب المثل دم گربه نیم زرع است

 

روزی در یک هوای سرد ارباب به نوکرش گفت برو بیرون ببین اگر باران می بارد لباس مناسب تر بپوشم . نوکر تنبل ، در جواب گفت : بیرون رفتن ندارد گربه مان تازه از بیرون آمده اگر بدنش خیس بود بدان که باران می بارد .

 

ارباب دوباره گفت : می خواهم پارچه ای برای میزبانم ببرم ، برو وسیله ای بیاور که دو زرع ازین پارچه را ببرم . نوکر گفت : دم گربه نیم زرع است ، چهار تا دم گربه می شود ۲ زرع . ارباب عصبانی شد و گفت : لااقل برو سنگ یک منی بیاور تا با آن گندم وزن کنم . نوکر تنبل جواب داد : که من گربه را بارها کشیدم درست یک من است گربه را به جای سنگ استفاده کن .

 

ارباب بسیار عصبانی شد و گربه را از خانه بیرون انداخت و گفت : " خیالت راحت شد حالا برو هم سنگ و هم وسیله اندازه گیری پارچه را بیاور و هم ببین باران می بارد یا نه " .

 

به همین دلیل است که هر وقت کسی بخواهد تنبلی کند به او می گویند : " برای او دم گربه نیم زرع است "

منبع:aftabir.com

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی tpg بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 3:54